Teknisk problemlösare till avancerad IT-support
Wise IT / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Wise IT i Stockholm,
Västerås,
Norrköping,
Borlänge,
Borås eller i
hela Sverige Är du en erfaren supporttekniker med ett stort intresse för IT? Gillar du att arbeta självständigt i tempo där du hela tiden ställs inför nya uppgifter? Här är tjänsten för dig som vill arbeta med avancerad problemlösning och ha mycket eget ansvar!
Passar vi dig?
Wise IT är ett rekryterings- och konsultföretag inom IT med huvudkontor i Stockholm. Vår uppgift är att hitta rätt person till rätt IT-jobb. Tänk dig ett jobb där du får möjligheten att ta nästa steg i din karriär. Oavsett om ditt nästa steg är att hitta din spetskompetens, testa nya saker eller arbeta med den senaste tekniken. Ett jobb med bra lön, trygghet, förmåner och ett stort nätverk. Ett jobb där du kan byta uppdrag om och när du vill. Uppdrag som vi letar upp till dig och som kan leda till en anställning eller värdefull erfarenhet. Vi står vi bakom dig hela vägen -- i ditt nästa steg.
Wise IT har kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö och ingår i Wise Group, en koncern med specialistbolag inom HR och rekrytering. Wise Group är listat på Nasdaq Stockholm, Small Cap.
Din vardag
Du kommer sitta ute hos vår kund i centrala Stockholm. Du kommer hantera svårare ärenden inom olika system och program och du ger support till internt anställda på företaget. Du installerar, felsöker mjukvara såväl som hårdvara och dokumenterar. Uppgifterna innefattar bland annat att arbeta med behörigheter och kontohantering i Active Directory, mejlproblem kopplat till Exchange/Outlook samt nätverks- och serverproblem.
Vem är du?
Då problemlösningen är avancerad passar tjänsten dig som tidigare arbetat med IT-support och är trygg i rollen. Du har tidigare arbetat med IT såväl som kundservice/support och har arbetat med klienthantering i de vanligaste systemen/programmen såsom Active Directory, Exchange/Outlook, MS Office. I och med att du arbetar mycket självständigt behöver du kunna ta ansvar och hålla dig lugn och fokuserad när kritiska situationer uppstår men självklart finns hjälp att tillgå. Du bör vara van Windowsanvändare med goda erfarenheter inom kundhantering samt ärendehantering. Har du även arbetat i Citrixmiljö och med hantering av server är det meriterande.
Är du den vi söker? Ansök redan idag då urvalet sker löpande.
För mer information om tjänsten så maila vår kandidatansvariga Johanna Nybom
johanna.nybom@wiseit.se eller Rebecca Levy på
rebecca.levy@wiseit.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2017-07-06ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-08-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktjohanna nybom
johanna.nybom@wiseit.seRebecca Levy
rebecca.levy@wiseit.seFöretagWise IT
AdressWise IT
Sveavagen 13
11157 Stockholm
KontorsadressSveavagen 13 11157, Stockholm
Jobbnummer 3594931
Observera att sista ansökningsdag har passerat.