Serviceinriktad biladministratör till expansivt företag
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Vill du ha ett varierande arbete där du får möjlighet att arbeta med administration och ekonomi kopplat till företagets bilfunktioner? Arbetar du serviceinriktat och gillar frihet under ansvar? Trivs du i situationer där du får ha mycket kundkontakt och vara spindeln i nätet? Då kan arbetet som biladministratör vara något för dig! Vi på Adecco söker en biladministratör till en av våra kunder, där goda möjligheter till övertag finns för rätt person.
Hur ser din arbetsdag ut?
Tjänsten som biladministratör är ett fritt och ansvarsfullt arbete. Du kommer att ingå i ett väl inarbetat team som vet vad kvalitet och nöjda kunder betyder. Hos vår kund får du möjlighet att bli ännu bättre på det du är bra på, du får arbeta tillsammans med duktiga medarbetare och samtidigt ha kul på jobbet.
I arbetet som biladministratör är du ett nära stöd till divisionen i frågor som rör biladministation. Som biladministratör kommer du att ansvara för divisionens biladministration från beställning av service- och tjänstebilar till försäljning. Det innebär bl.a att granska beställningar, kvalitetssäkra dem samt hantera ägarbyten och ändring av föraruppgifter till företagets leasingbolag. Som biladministratör är du kontaktpersonen gentemot leasingbolaget. Du tar hand om försäkringsärenden, sköter faktureringen och hanterar även övriga administrativa arbetsuppgifter som kan förekomma.
Anställningen är ett uthyrningsuppdrag där du blir anställd av Adecco och uthyrd som konsult till vårt kundföretag. För rätt person finns det goda möjligheter till anställning hos kund.
Vem trivs här?
Du som vill ha ett varierande arbete där du både får användning av dina administrativa kunskaper, samtidigt som du dagligen arbetar med ett nära kontaktnät i organisationen, kommer att trivas i denna roll. Vi söker dig som har flerårig erfarenhet av övergripande administration, ekonomiadministration och fakturering. Vi ser att du har god datavana och är van att använda dig av Officepaketet. Det är meriterande om du har erfarenhet av ekonomisystemet Agresso och lönesystemet AGDA. Likaså är det meriterande om du har arbetat med biladministation tidigare. För att arbetet ska underlättas behöver du behärska det svenska språket väl, både skriftligt och muntligt.
Som person tror vi att du är noggrann och vill utföra jobbet med bra kvalitet. God service är viktigt för dig och du ger gärna stöd till dina kollegor samt vill upprätthålla goda relationer. Vi ser gärna att du är initiativtagande och energisk samt har förmåga att slutföra arbetsuppgifter. Andra egenskaper som kan vara viktigt i denna roll är om du är välorganiserad, förtroendeingivande och har hög drivkraft. Du trivs med ett administrativt arbete och har ett strukturerat arbetssätt.
Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV och personligt brev. Om du redan har en profil hos oss loggar du in nedan med mailadress och lösenord.
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta rekryteringsansvarig Linnéa Rydin på
linnea.rydin@adecco.se . Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Dagtid/Heltid
Publiceringsdatum2015-12-22ErsättningEnl. ök
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-01-04
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinnéa Rydin, Rekryteringsansvarig
Linnea.Rydin@adecco.seFöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Holmengatan 14
60232 NORRKÖPING
KontorsadressHolmengatan 14
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2591277
Observera att sista ansökningsdag har passerat.