Ledigt jobb på Telenors VIP-support

Manpower AB / Kundservicejobb / Karlskrona
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Karlskrona, Ronneby, Torsås, Karlshamn, Emmaboda eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower AB i Karlskrona, Ronneby, Karlshamn, Emmaboda, Tingsryd eller i hela Sverige

Telenor i Karlskrona behöver nu utöka sitt team med ytterligare en kompetent kollega och letar efter dig som uppskattar att få möta mycket drivna människor. Vill du ta dig an ett jobb som innebär ansvar för att erbjuda största företagskunder en support via telefoni, mail och digitala kanaler. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt!

Det här är Telenor

För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar.

Vilka är vi?

Customer Experience & Value Hub (CXV) består av uppdrag med fokus på att supportera våra kunder inom företagssegmentet. Uppdraget är inriktat på att bidra till Telenors tillväxtagenda genom att erbjuda en hög kundupplevelse och ett mervärde till våra kunder. VIP arbetar med Telenors allra största företagskunder och spelar en central roll för hur vi lyckas i uppdraget.

Vi är en öppen och tillmötesgående grupp som först och främst jobbar för våra kunder - Men också för varandra. Hos oss tror vi på flexibilitet och frihet, det innebär att alla medarbetare har ett stort individuellt ansvar. Vi gillar att bli utmanade på daglig basis, det kan handla om allt från en stor kundutredning till att utmana gamla sanningar i vår verksamhet för att nå en effektivare vardag. Våra dagar ser sällan likadana ut. Kundernas önskemål varierar från dag till dag och det bidrar till en mycket utvecklande vardag.

Vad gör en VIP-medarbetare?

Som medarbetare hos oss är du den primära kontakten gentemot kundens telefon & IT-ansvariga på stora företag och myndigheter. Du har hand om kundens administrativa behov under avtalsperioden, vilket ställer höga krav på ansvarstagande, handlingskraft och initiativtagande. Våra kunders önskemål varierar varpå en bred kompetens är nödvändig, vi arbetar med så gott som alla Telenors tjänster som erbjuds till våra kunder. Du är en del av ett större kundteam, som kan innefatta kollegor från vår säljkår och Professional Services. Varje dag kommer du vara i kontakt med dina närmsta kollegor och även medarbetare från till exempel Finance och Delivery.

Du kommer att arbeta med försäljning och proaktivitet för att stärka samarbetet mellan kund och Telenor. Du arbetar också ständigt med förbättringar i den dagliga verksamheten - Att arbeta med förändring av vårt arbetssätt och våra processer är något som ingår i arbetsuppgifterna.

Du kommer att arbeta med försäljning och proaktivitet för att stärka samarbetet mellan kund och Telenor. Du arbetar också ständigt med förbättringar i den dagliga verksamheten - Att arbeta med förändring av vårt arbetssätt och våra processer är något som ingår i arbetsuppgifterna.

Passar du ihop med oss?

Vi söker dig som har:

* Vana att arbeta med större företag och myndigheter
* En vilja att arbeta med förändringar på daglig basis
* Erfarenhet av att bygga långsiktiga kundrelationer
* Ett proaktivt arbetssätt
* Lätt att ta initiativ och gillar utmaningar
* En vilja att hitta den bästa lösningen för kunden
* Erfarenhet av försäljning med inriktning på stärkt kundrelation och proaktivitet
* En förmåga att ta till dig ny information om nya tjänster

Som person ser vi gärna att du är ansvarstagande och affärsmässig. Det ställs också krav på att hantera stressiga situationer och kunna göra egna prioriteringar.

Erbjudande

Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.

Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.

Sök tjänsten i dag!

I detta uppdrag samarbetar Telenor med Manpower. Vid frågor är du välkommen att kontakta Carolina Steneld, carolina.steneld@manpower.se. Notera att vi ej tar emot CV/ansökningar via mail eller andra kanaler!

Vi ser fram emot att höra från dig!

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Placeringsort: Karlskrona eller Stockholm

Varaktighet, arbetstid
Heltid Temporary

Publiceringsdatum
2021-11-09

Ersättning
Not Specified

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-12-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Manpower AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "92a0783c-7909-".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Manpower AB (org.nr 556348-1588)

Arbetsplats
Manpower

Kontakt
Carolina Steneld
0455302771

Jobbnummer
6106053

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower AB: