Erfaren ekonomiassistent med lageransvar
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Ekonomiassistentjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Uppsala,
Sigtuna,
Enköping,
Upplands Väsby,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Har du tidigare arbetat som ekonomiassistent och brinner för siffror? Vi på Adecco söker nu en ekonomiassistent med lageransvar för kundens räkning till norra Stockholm med chans till anställning för rätt person!
Hur ser din arbetsdag ut?
I rollen som ekonomiassistent kommer din vardag bland annat att bestå av att sammanställa sales ordrar som kommer löpande från logistikavdelningen. Tjänsten innebär också att du sammanställer eventuella underlag och att du konterar dessa tillsammans med ansvarig för kundreskontra. Du kommer också att sammanställa övriga underlag från teknikavdelningen och ha en del översyn av logistikfakturor.
Företaget är placerat i norrort med enkla transportmöjligheter, antingen med bil eller kommunalt.
Vem trivs här?
Du som tidigare har jobbat som ekonomiassistent i ett par år och känner att det är rätt väg att gå kommer att trivas i den här rollen då du kommer att få vissa egna ansvarsområden. Har du även en gymnasial utbildning som kanske är kompletterad med några kurser inom redovisning och/eller lager och inventarier så är du skräddarsydd för den här tjänsten.
Har du till och med erfarenhet från flygbranschen ska du inte tveka att söka!
Är du en person som inte är rädd för att hugga i när det behövs och tycker att det värsta som finns är att sitta och vänta på att någon ska säga åt dig vad du ska göra kommer du att trivas här. Du gillar att ha många bollar i luften och drivs av ett lite högre arbetstempo samtidigt som du med din noggrannhet alltid levererar!
Vad erbjuder vi?
Stämningen på företaget är verkligen rätt för dig som vill utvecklas i din roll som ekonomiassistent. Uppdraget innebär en del eget ansvar men samtidigt nära samarbete med dina kollegor.
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående (Det finns möjlighet att uppdraget övergår i anställning direkt hos kunden). Som konsult är du (tillsvidare)anställd i Adecco Sweden
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån. Eller klicka på länken:
http://www.adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1496902Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Leila mekidiche på tel08-598 98 158 eller
leila.mekidiche@adecco.seVid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2012-03-19Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Tillsvidareanställning som uthyrd konsult.
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 60
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-100 500
Jobbnummer 1190603
Observera att sista ansökningsdag har passerat.