Driven och självgående assistent till internationellt bolag!
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Är du en lättlärd och initiativrik person med erfarenhet som administratör och söker efter en ny utmaning? Vi på Adecco Automotive Professionals kan nu erbjuda dig en möjlighet att utveckla din karriär!
Hur ser din arbetsdag ut?
I denna roll kommer du vara en viktig medlem i ledningsgruppen och vara deras högra hand. Du kommer att arbeta i en större organisation inom fordonsindustrin och vara en viktig resurs i arbetet för att definiera och genomföra den administrativa verksamheten. Rollen kommer att innebära stort fokus på effektivisering och förbättringar av administrativa uppgifter, och du kommer att bistå ledningsgruppen i administrativt arbete. Detta kan innebära allt från inventeringar av kompetenser, resurser och program till uppföljningar av finanser och inköp. Du kommer att skapa presentationer, förbereda möten och göra anteckningar, och arbetet sker i såväl Office-paketet som företagets interna system. Alla möten sker på engelska och du kommer att få möjlighet att röra dig i en spännande, internationell miljö!
Tjänsten är på heltid och ska tillsättas omgående. Du kommer att få en anställning i Adeccos konsultverksamhet och hyras ut till vår kund.
Vem trivs här?
Du som har goda IT-kunskaper med en god förmåga att sätta dig in i nya system och har arbetat med administration i ett par år kommer snabbt att komma in i dina nya arbetsuppgifter. Du ser detta som en möjlighet att få bra erfarenhet och gå vidare i karriären efter ett par år. För dig som har en relevant eftergymnasial utbildning och mycket goda kunskaper i hela Office-paketet, är detta rätt plats. Har du en god planerings- och kommunikationsförmåga, tidigare erfarenheter som assistent och varit delaktig i förbättringsarbeten tidigare, kommer du att passa perfekt. Du är flytande i både svenska och engelska i såväl tal som skrift.
Är du en självgående, initiativtagande och driven person, som har en stark kundorientering och förstår nyttan i ett så effektivt arbetssätt som möjligt, är detta tjänsten för dig. Tycker du om att arbeta strukturerat och är en analytisk, resultatorienterad person som är positiv med mycket energi, har du hittat rätt. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.
Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2014-04-07Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningLön enligt överenskommelse.
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktStina Sörensen (rekryteringsansvarig)31-7254508
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Götgatan 11
41105 GÖTEBORG
Jobbnummer 1833171
Observera att sista ansökningsdag har passerat.