Customer Service B2B med fokus på E-Mobility | Circle K
Experis AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vill du förändra världen med oss?
Vi på Circle K vill vara en del av lösningen på samhällets hållbarhetsutmaningar och har länge drivit på utvecklingen av Sveriges ladd infrastruktur. Vi är nu mitt inne i en expansion, med målet att ligga före elbilsutvecklingen.
Vi bygger ultrasnabba laddplatser som ska fungera här och nu men som också är redo för framtidens elbilar. Vår ambition är att vara elbilisternas förstahandsval längs vägarna och bli Sveriges ledande destination för snabb- och ultrasnabbladdning. Nu tar vi nästa steg på väg mot framtiden och ökar utbyggnadstakten rejält, samtidigt som vi breddar vårt erbjudande med laddning hemma och på andra platser.
Nu söker vi en driven kollega till Customer Service B2B med fokus på E-Mobility
Vilka är vi?
I rollen som Specialist Customer Success & Support tillhör du avdelningen Customer Engagement. Customer Engagement består av ett team på sju personer som jobbar med Circle K:s största företagskunder med komplexa affärsupplägg. Vi samarbetar tätt med säljorganisationen för att hitta optimala lösningar för kunden och deras totala kostnader för mobilitet.
Vi fokuserar på att effektivisera processer för att göra det enkelt för våra kunder och stärka vår position som ledande i vår bransch.
Nu står vi inför en lansering av laddning av elbilar till våra företagskunder - en för oss ny produkt där vi kommer att erbjuda laddning på station, laddning hemma samt laddning på arbetsplatsen.
Som Specialist Customer Success & Support med fokus på E-Mobility blir du en mycket viktig spelare som ska ansvara för att administrativt implementera laddinfrastruktur till våra B2B-kunder.
Eftersom det är en ny rollen så är du med från start och sätter processerna. Det är en proaktiv tjänst där vi behöver hjälpa våra kunder med kunskap och kvalité för att säkerställa att de har bästa förutsättningar i deras verksamhet. Det är oftast långa säljcykler och du har flera projekt i gång parallellt.
Du utgår från vårt renoverade kontor på Södermalm i Stockholm och rapporterar till Marie Nilsson, Customer Service Manager.
Vem är du?
För att trivas och lyckas i rollen tror vi att du tidigare erfarenhet från kundservice, försäljning och/eller liknande roll inom Customer Success. Eftersom det är ett nytt affärsområde ser vi att du är driven, nyfiken och intresserad av att lära dig nytt. Vidare har du ett strukturerat och välorganiserat arbetssätt där du sätter kunden i fokus. Du har inga problem med att fatta egna beslut och du är också nyfiken samt lösningsorienterad.
Som person är du ambitiös, uthållig och flexibel. Du har en positiv inställning och ser möjligheterna och hittar lösningarna. Du är öppen och noggrann samt kommunicerar på ett ärligt och tydligt maner. Vi värdesätter social förmåga och att du bidrar till ett gott arbetsklimat. Svenska och engelska i tal och skrivet är ett krav. Har du erfarenhet av Sales Force är det meriterande.
Du trivs hos oss om:
* Du är en teamplayer - du sätter laget före jaget.
* Du ser möjligheter i stället för problem.
* Du spelar för att vinna.
Mer om oss och vad du får:
Att du ska ha kul på jobbet och tycka om dina arbetsuppgifter betyder allt för oss på Circle K. Och för att trivas hos oss behöver du snabbt kunna anpassa dig till nya omständigheter, gilla ett högt arbetstempo och älska att ge service med hög kvalitet. Så här beskriver våra medarbetare egenskaper som kan vara bra att ha när du kommer till oss: Prestationsinriktad, teamplayer, prestigelös och dynamisk.
* Du får en möjlighet till att göra karriär inom företaget - kanske vill du fördjupa din specialistkunskap eller siktar mot en ledarroll.
* Du får ett roligt jobb med härliga kollegor.
* Vi satsar på att skapa högt medarbetarengagemang genom våra gemensamma värderingar och kultur - tillsammans är vi oslagbara.
* Vi är ett internationellt företag med kollegor runt omkring i hela världen.
Publiceringsdatum2022-06-01Kontaktuppgifter för detta jobbI denna rekrytering samarbetar Circle K med Jefferson Wells. För frågor kring rollen kontakta rekryteringskonsult Sara Bahlenberg,
sara.bahlenberg@jeffersonwells.se alt 070-790 86 26
Sista ansökningsdag 2022-06-15, ansökningarna hanteras löpande och tjänsten kan vara tillsatt före sista ansökningsdag. Intervju hos Circle K sker under vecka. 26 (mellan 27/6 - 1/7)
Facklig kontakt är Håkan Karaoglu, 070 429 63 49
Vi har påbörjat en resa. Vi ska bli världens mest uppskattade plats för service. Därför utmanar vi oss själva varje dag vi går till jobbet. Och för att kunna gå den där extra milen med våra kunder, i stort och smått, krävs det lite extra av oss alla. Klimatutmaningarna driver oss varje sekund till att göra bättre och göra mer. Allt för ett fossilfritt Sverige. Hjälp oss på resan - tillsammans på väg mot en hållbar framtid.
Välkommen till oss på Circle K!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent
ErsättningNot Specified
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-06-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagExperis AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "9ba68091-093c-".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Experis AB (org.nr 556855-1104)
Arbetsplats Circle K Sverige AB
Kontakt Sara Bahlenberg
0707908626 Jobbnummer 6704750
Observera att sista ansökningsdag har passerat.