Samordnare/planerare/koordinator för hemtjänst

Nyckeln Hemtjänst AB / Vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb / Salem
2021-03-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Samordnare/planerare/koordinator för hemtjänst " (publicerad 2021-04-08) ⬅️


Visa alla vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb i Salem, Botkyrka, Ekerö, Södertälje, Huddinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Nyckeln Hemtjänst AB i Salem, Botkyrka eller i hela Sverige

Om NHAB
Nyckeln hemtjänst är ett privat företag som erbjuder hemtjänst i Salem, Huddinge och Botkyrka. Vi har varit verksamma sedan 2017. Vi tycker att det är viktigt med kontinuitet och att våra kunder känner sig trygga med de som kommer in i det egna hemmet. Vår personalgrupp har stora kunskaper och ett professionellt förhållningssätt. Nyckeln hemtjänst arbetar för goda villkor för våra anställda.

Vi söker
en samordnare/koordinator med erfarenhet av schemaläggning. Som samordnare ansvarar du tillsammans med dina kollegor den dagliga bemanningen. Du ansvarar för att ringa in personal vid sjukdom och se till att bemanningsmålen är uppfyllda.
Vi söker dig som har datavana och är van att arbeta med administration och schemaplanering.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och vi tror att du har lätt för att samarbeta, är stresstålig och har ett positivt förhållningssätt. Du ska tycka om att lösa problem och planera. Du är lyhörd och kommunicerar på ett konstruktivt sätt.

Publiceringsdatum
2021-03-07

Kvalifikationer
• Gymnasial utbildning
• Undersköterska, hemtjänst och äldreboende - erfarenhet efterfrågas
• B-körkort
• Svenska i tal och skrift

Om tjänsten
Tjänsten kombinerar administration och operativa uppgifter hos omsorgstagarna. Du är strategisk i din planering och har erfarenhet inom hemtjänsten.

Dina arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna innefattar att tillsammans med närmaste chef sköta den dagliga driften såsom:
• Schemaläggning: Planering & Bemanning
• Dokumentation: Genomförandeplan, uppföljning,
• Uppföljning av verksamheten
• Ansvar för företagsbilar

I uppdraget är det viktigt att du har god kännedom om socialtjänstlagen och socialtjänstprocessen, och vi tycker även att det är viktigt att du som utförare av insatser enligt SoL förstår din del i processen, samt att du är medveten om de krav vi som utförare arbetar efter.

Så ansöker du
Ansökan skickas till: info@nyckelnhemtjanst.se - referens: Sam2021

Tjänstens omfattning: Heltid eller deltid
Observera att vi tillsätter tjänster löpande under ansökningstiden. Sök därför tjänsten redan idag.
Välkommen med din ansökan!

ÖVRIGT
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. NHAB arbetar aktivt för en jämn åldersdelning samt etnisk och kulturell mångfald i verksamheten. Vi förespråkar rökfri arbetstid

#jobbjustnu

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-04-06

Adress
Nyckeln hemtjänst AB
Förrådsvägen 16
14440 Rönninge

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Sam2020".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Nyckeln hemtjänst AB (org.nr 559113-9075)
Förrådsvägen 16 (visa karta)
144 40  RÖNNINGE

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Ansökan
E-post: info@nyckelnhemtjänst.se

Arbetsplats
Nyckeln hemtjänst

Jobbnummer
5613395

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Nyckeln Hemtjänst AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Nyckeln Hemtjänst AB: