Regionsansvarig Värmland

Personalstrategerna AB / Administratörsjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Personalstrategerna AB i Karlstad, Kil, Kristinehamn, Säffle, Nacka eller i hela Sverige

Personalstrategerna är ett auktoriserat företag genom Almega, vi finns i hela Sverige med ca 50 kontor och över 170 anställda.
Vi erbjuder jobbmatchning och utbildning för nyanlända, utredningsplatser, etableringslots, bemanning, rekrytering och starta eget utbildning och bedömning av affärsplaner. Årligen utvecklar vi ca 11 000 personer som identifierar sina styrkor och ser sina möjligheter. Hos oss finns många kompetenser samlade!

Vi expandera i Värmland och behöver därför utöka med en Regionsansvarig för våra kontor i Värmland, vilka idag är; Karlstad, Säffle, Sunne, Torsby, Arvika, Hagfors, Kristinehamn och Karlskoga.  

Vi står för en företagskultur där vi delar med oss av framgångar och motgångar och där vi är lyhörda och ger snabba återkopplingar mot kollegor, våra deltagare och uppdragsgivare. Vi vill hjälpa till att lösa svåra samhällsproblem som att minska arbetslöshet och vägleda individer rätt eller minska beroendet av försörjningsstöd. Därmed söker vi dig som kan skapa långsiktiga relationer med viktiga beslutsfattare och som vill arbeta hårt för att vi ska nå våra mål och att deltagare ska känna att de får det stöd som de kan förvänta.

En Regionsansvarig på Personalstrategerna arbetar med hela verksamhetens bästa i fokus. Du kommer att ansvara för din region och vi söker dig som är en driven och affärsmässig relationsbyggare med god förståelse för vår bransch.

Som person är du prestigelös och professionell. Då rollen innefattar många kontakter, såväl internt som externt, söker vi dig som är utåtriktad och gillar att stå i händelsernas centrum.

Närvaron på respektive kontor är en viktig faktor. Ditt ansvar blir att leda och entusiasmera medarbetare för att nå högt ställa mål samt bearbeta befintliga och potentiella samarbetspartners och kunder.

Du kommer att tillhandahålla utbildning för deltagare, personal och kunder i nya tjänster och säkerställa att dessa levereras med hög kvalitet. Du utgår från hemmakontor i din region och arbetar utifrån regionens mål vad gäller kvalitet samt med eget beläggnings, sälj- och resultatansvar.

Kvalifikationer för tjänsten är:

• Sälj och personalansvar i minst 2 år.
• Erfarenhet av Rekrytering 
• Adekvat högskoleutbildning
• Körkort och egen bil.
• Erfarenhet från arbetsmarknadstjänster, TSL-omställning el. bemanning är starkt meriterande.

Hos PersonalStrategerna ger vi dig möjligheten till såväl professionell som personlig utveckling! Låter detta intressant? Välkommen med din ansökan i form av ett CV och personligt brev. Vi kommer intervjua löpande så sökr redan idag!  Din ansökan behandlas självklart konfidentiellt.

Eventuella frågor besvaras av Helena Arvidsson

Telefonnummer: 0761-810 825 Mail: helena.arvidsson@personalstrategerna.se

Publiceringsdatum
2014-10-02

Arbetstider och omfattning
Heltid -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-10-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Personalstrategerna AB

Adress
Personalstrategerna AB
Fristadstorget 8A
63220 Eskilstuna

Kontorsadress
Fristadstorget 8A

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2017947

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Personalstrategerna AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Personalstrategerna AB: