Kundrådgivare till Telia support i Borås!

Releasy Customer Management / Butikssäljarjobb / Borås
2017-05-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundrådgivare till Telia support i Borås!" (publicerad 2017-06-13) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Borås, Bollebygd, Linköping, Norrköping, Borlänge eller i hela Sverige

Inför våren 2017 söker vi på Releasy Customer Management medarbetare till Telia, där uppdraget innebär att vara Telias ansikte och röst utåt och ge deras kunder bästa möjliga support.

Din nästa utmaning?
Vi på Releasy arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och vi delar Telias mål att alltid erbjuda en kundupplevelse i världsklass. Varje dag möter vi Telias kunder som vill ha nya telefoner, TV-abonnemang, bredbandslösningar, eller få svar på frågor gällande sina abonnemang.

För att du ska lyckas hos oss får du en grundutbildning som innehåller kunskap om Telias verktyg och tjänster samt deras dialogstrategi som är baserad på beteendevetenskap.

Du får möjlighet att bidra till utveckling, och arbeta med ständiga förbättringar samt möjlighet att växa inom företaget. Hos oss ligger din framtid i dina händer, vi ger dig chanser att utvecklas med interna utbildningar och inom din roll som kundrådgivare.
Du bestämmer själv din framtid hos oss på Releasy!

Om oss
Releasys kontor ligger i centrala Borås med närhet till vår stadskärna. I dagsläget är vi tre team som arbetar på uppdrag av Telia. Du kommer tillhöra ett team med cirka 15 kollegor, en kompetenscoach och en ledare. Tillsammans ser vi till att våra mål uppfylls, vi firar framgångar och vågar utmana varandra.

Våra teamledare jobbar med coachning för att nå service i världsklass med varje kund och det gör vi genom ett närvarande ledarskap där du är nyckelpersonen. Vi ser dig för den du är och har du viljan finns det alltid möjligheter att lyckas hos oss.

Din profil
Du behöver vara intresserad av teknik och känna att du behärskar att hjälpa andra människor i den tekniska världen och att service alltid är ett ledord i din kommunikation. Då du möter våra kunder via telefon/chatt/mail ska du ha en naturlig känsla för service samt kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska.

Vi arbetar mot tydligt uppsatta mål som handlar om att kundens ärende skall vara löst och kunden skall vara uttalat nöjd samt veta sina möjligheter med Telia. Vi vill att du är resultatorienterad och drivs av att göra skillnad. Att du har gymnasiekompetens med godkända betyg ser vi som ett krav för anställning.

Du kommer att påbörja din anställning med en utbildning med start i juni. Tjänsterna avser både timanställningar och provanställningar på 80-100 % där arbetstiderna är oregelbundna och även innefattar en del kvällar och helger.

Kontakt
För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta HR-generalist Adnan Balic på telefonnummer 070-377 96 64 eller adnan.balic@releasy.se

Vi kommer att intervjua löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt.

Välkommen till Releasy och Telia!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2017-05-08

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Adnan Balic adnan.balic@releasy.se

Företag
Releasy Customer Management

Adress
Releasy Customer Management
Nils Jakobsonsgatan 5 D
50430 Borås

Kontorsadress
Nils Jakobsonsgatan 5 D, Borås

Jobbnummer
3482676

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management: