Inköpsassistent till Kläder, skor & mamma

Jollyroom AB / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jollyroom AB i Göteborg, Mölndal, Stockholm, Umeå eller i hela Sverige

Inköpsassistentens mål är att jobba för att Jollyroom skall bli bäst i Norden från ett sortimentperspektiv. Som inköpsassistent arbetar du i team bestående av kategorichef, inköpare och inköpsassistent. I din roll som inköpsassistent ansvarar du för att assistera dina teammedlemmar med löpande uppgifter så som uppföljning och bevakning av ordrar, prisuppdateringar, produktinskrivningar etc. Vi förväntar oss även att du tar en aktiv roll i utvecklingen av inköp- och produktavdelningen.

Jollyrooms produktsortiment är det största lagerförda sortimentet i vår bransch. Vi arbetar med såväl välkända varumärken som egenproduktion. Allt man behöver i barnfamiljen skall man kunna hitta på Jollyroom!

I vår expansiva satsning uppstår det kontinuerligt nya tjänster, ansvarsområden och kategorier på vår inköp- och produktavdelning. Vi söker nu efter en inköpsassistent till vårt inköpsteam Kläder, skor och mamma.

Vi söker dig som:
• Har vidareutbildat dig inom inköp, ekonomi, marknad eller sälj
• Har en stark administrativ förmåga
• Är snabb på tangenterna med goda kunskaper i Excel
• Är tekniskt intresserad och lättlärd
• Meriterande med kunskap av SAP, QlickView, Inriver, Lithium

Som person drivs du av att påverka och är en naturlig problemlösare, gillar ordning och reda samt har en känsla för detaljer. Du behöver kunna arbeta självständigt och fungera i ett högt arbetstempo. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet ifrån e-handeln.

Jollyroom etablerades år 2010 och är en nordisk barn- och babybutik på nätet. Vi befinner oss i stark tillväxt och är ett av Nordens snabbaste växande e-handelsföretag. Vi servar idag fler än 750 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. I vårt 30 000 kvm stora lager, med över 45 000 artiklar finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Ett brett sortiment, en tillgänglig webbutik, snabba leveranser och kunnig kundservice är våra grundpelare som gör Jollyroom till det självklara valet i barnfamiljens vardag.

På Hisingen har vi kontor och lager, vår personalstyrka växer löpande och utgör i dagsläget cirka 180 medarbetare. Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. Vi skall ge nordiska konsumenter den bästa upplevelsen. Vi är med i matchen för att vinna. Tillsammans skall vi nå vårt mål: Ledande aktör i Norden.

Varaktighet, arbetstid
• Start: Snarast möjligt - Omfattning: Heltid (6 månaders provanställning tillämpas) - Placering: Hisings Kärra

Publiceringsdatum
2016-11-30

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-12-13
Ange följande referens när du ansöker: Inköpsassistent Kläder

Kontakt
Terese Fernbring terese.fernbring@jollyroom.se

Företag
JOLLYROOM AB

Adress
JOLLYROOM AB
Tagenevägen 58
42537 Hisings Kärra

Kontorsadress
Tagenevägen 58

Jobbnummer
3183012

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jollyroom AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jollyroom AB: