Vill du också bli en del i ett vinnande team?
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vill du också bli en del i ett vinnande team? Då har vi ett deltidsuppdrag för dig!
Hur ser din arbetsdag ut?
Dina arbetsuppgifter kommer att innebära hantering av låneärenden och ge bästa tänkbara service när både nya och befintliga kunder kontaktar dig med frågor kring kredit/lån och ansökningar. I dessa samtal ingår också att erbjuda kunderna tilläggstjänster och informera om hela produktportföljen. Tjänsten är säljorienterad och för att trivas i rollen bör du motiveras av att arbeta efter mål och resultatuppföljning.
Vem trivs här?
Du är serviceinriktad och säljdriven, har ett stort kundintresse samt god PC-vana.
Har du erfarenhet av försäljning, gärna telefonförsäljning, kommer du att snabbt sätta dig in i rollen och ha möjlighet att göra bra ifrån dig. Skulle du dessutom ha bankerfarenhet ses det som meriterande.
Är du utåtriktad och har god samarbetsförmåga kommer du att känna dig som hemma! Om du har lätt för att kommunicera och drivs av att arbeta med mål och uppföljning kommer du att trivas bra i rollen och på företaget
Arbetet startar med en heltidsutbildning i 10 dagar. Utbildningen varvar teori och praktik. Hela utbildningen är obligatorisk och betald!
Vad erbjuder vi?
Uppdraget är tillsvidare och arbetet är förlagt till deltid. Arbetstiderna är vardagar på kontorstid och vi ser gärna att du har möjlighet att arbeta upp till 40h/månad. .
Du blir anställd som konsult i Adecco Student. För att vara anställd i Adecco Student är det en förutsättning att du är studerande eller har en annan huvudsaklig sysselsättning. Pensionärer är självklart välkomna att söka!
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån eller via den här länken
http://www.adecco.se/sv-SE/soker_du_jobb/Pages/platsannons.aspx?adid=1542473Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Zandra Briseid på tel: 08-598 980 06..
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2012-06-29Arbetstider och omfattningTillsvidare
Deltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 60
Stockholm
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-100 500
Jobbnummer 1285819
Observera att sista ansökningsdag har passerat.