Vill du jobba som Innesäljare/Kundsupportadministratör?
Manpower / Säljarjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Håbo,
Enköping eller i
hela Sverige Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Kanske är det via oss som du hittar ditt drömjobb? Välkommen att registrera ditt CV och söka någon av våra tjänster.
UPPDRAGET
Till vår kund Swedavia på Arlanda söker vi nu en Innesäljare/Kundsupportadministratör som ska stötta Swedavia Airport Telecom ABs (AT) affär inom data/tele/radiokommunikation. Tjänsten är beräknad att starta omgående och fortlöpa till slutet av september 2017. För rätt person finns det goda möjligheter till förlängning av uppdraget. För uppdraget kommer du bli anställd av Manpower.
OM SWEDAVIA
Swedavia är ett statligt ägt bolag som äger, driver och utvecklar det nationella basutbudet av flygplatser - ett system av tio flygplatser från Malmö i söder till Kiruna i norr som knyter samman hela Sverige med resten av världen.
Publiceringsdatum2017-01-05ArbetsuppgifterI rollen som Innesäljare/Kundsupportadministratör kommer du att via telefon försälja ATs produkter och tjänster. Du ansvarar för att säkerställa att de tjänster AT erbjuder externa och interna kunder levereras och supporteras i samarbete med ATs partners. Du kommer att ta emot, utreda och besvara interna och externa kundsupportärenden, vara administrativt säljstöd, registrera ordrar, koordinera supportärenden och leveranser för samtliga tjänster/produkter AT erbjuder.
I tjänsten ingår också att administrera fakturering av samtliga tjänster/produkter samt att utföra leveranskontroll och kontering av leverantörsfakturor. Utöver detta ingår att hålla sig uppdaterad med de tjänster och leveransmöjligheter som AT erbjuder.
KvalifikationerVi söker dig som har en akademisk examen gärna med inriktning mot ekonomi/marknadsföring eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Du ska ha minst 1 års erfarenhet av B2B-försäljning eller kundsupport och minst ett års erfarenhet av backoffice/administration. Du har erfarenhet av administration/stödsystem av IT-nät.
Du är en utpräglad problemlösare, serviceinriktad och mån om att leverera med kvalitet och vet värdet av god service. Du trivs med många kontaktytor och är duktig på att samarbeta och att skapa bra relationer.
Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska.
SÅ HÄR ANSÖKER DU
Ansök redan idag! Rekryteringsarbetet sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt trots att ansökningsperioden inte ännu gått ut. Du ansöker genom att registrera en profil och ditt CV på
www.manpower.se. Om du har frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Sara Törnblom på mailadress Vi ser fram emot din ansökan!
OM MANPOWER
Vi hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Contract
ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-12
Ange följande referens när du ansöker: 15345
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSara Törnblom
Sara.Tornblom@manpower.seFöretagManpower
AdressManpower
75320
75320 0380
KontorsadressSt Persgatan 17
Jobbnummer 3247094
Observera att sista ansökningsdag har passerat.