Vill du gå från teknisk support till rollen som applikationstekn
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.
Publiceringsdatum2016-03-31FöretagetEVRY är Nordens näst största IT-tjänsteföretag. Genom 10 000 medarbetare levererar EVRY dagligen IT-tjänster från 50 städer i Norden till ungefär 14 000 kunder i såväl offentlig sektor som det privata näringslivet.
EVRYS mål är att blir Nordens ledande IT-tjänsteföretag. Genom sitt kundorienterade perspektiv, där engagemang och närhet är två viktiga komponenter, erbjuder EVRY tjänster som utvecklar företag och skapar effektiva flöden.
Läs gärna mer om EVRY via deras hemsida:
https://www.evry.se/Dina arbetsuppgifterRollen innebär teknisk support och installation av en applikation som används inom sjukvård. Du får inledningsvis en grundlig utbildning i applikationen och dess plattformar för att på sikt bli specialist inom detta. Du jobbar sedan med allt från installation till löpande användarsupport för applikationen.
Här blir du en del av teamet som jobbar med implementering och support mot landsting som köpt in aplikationen Metavision. Den används främst på sjukhusens intensivvårdsavdelningar och operationsavdelningar. I denna roll ingår installation, testning, felsökning och support mot kunder som i detta fall är landsting, sjukhus och i vissa fall har du direktkontakt med specifika läkare. Du svarar även för att utbilda kunden i systemet efter installationen. Du jobbar mestadels självständigt men samarbetar i vissa fall med systemtillverkarens tekniker.
Kvalifikationer• Eftergymnasial utbildning inom relevant område (Starkt meriterande)
• Minst två års erfarenhet från teknisk support
• Teknisk kunskap: mycket goda kunskaper i Microsoft operativsystem och networking. Kunskaper i MS-SQLserver och erfarenhet från viritualiseringsteknologier (Både på system- och applikationsnivå)
• Meriterande om du kan MCSE, MCP eller skriva designspecifikationer. Det ses även meriterande om du har hållit i utbildningar tidigare
• Goda kunskaper i engelska
För att lyckas i rollen är du som person självständig och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du vågar tänka utanför boxen och komma med konkreta lösningsförslag till såväl kollegor som kunder. Du har lätt för att samarbeta och din goda sociala förmåga märks tydligt i din professionella och serviceinriktade kommunikation. Vidare är du noggrann i alla delar av processen och hanterar press och stress på ett bra sätt.
Övrig information:
Start: Omgående med hänsyn till max en månads uppsägningstid
Plats: Stockholm, Solna
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här:
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/ " shape="rect" target="_blank">
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Teknisk support, applikation, installation, drift, felsökning, utbildning, IT, mjukvara, hårdvara, sjukvård, MS, Microsoft, SQL, server, MCSE, MCP
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-04-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinda Sundlöf 08-40024050
linda.sundlof@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2755018
Observera att sista ansökningsdag har passerat.