Vikariat Kundtjänstmedarbetare Interhome

Interhome AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Interhome AB i Stockholm

Tjänsten avser vikariat under föräldraledighet. Varighet ca 15 månader.

Som medarbetare på vår kundtjänst tar du emot telefonsamtal och e-post från våra kunder, både innan, under och efter vistelsen i semesterbostaden. De kunder som inte bokar via vår hemsida, www.interhome.se, är välkomna att boka via vår kundtjänst. Tjänsten innebär daglig kontakt med våra lokala kontor på våra destinationer, vilket innebär att du ska ha mycket goda kunskaper i engelska. Eftersom du kommunicerar direkt mot våra skandinaviska kunder är det viktigt att du kan svenska flytande och kan uttrycka dig väl i både tal och skrift. Tjänsten innebär också att ge tips på resemål och skicka offerter till kunder.

Om Interhome
Vi erbjuder fler än 34 000 kvalitetssäkrade semesterbostäder att hyra online.
Interhome kan tillfredsställa i princip alla önskemål med över 34 000 bokningsbara semesterhus och lägenheter i 32 länder. Vare sig du är ute efter att hyra ett hus i Alperna, en villa med pool, en storstadslägenhet, en vingård eller ett slott - hos oss hittar du boendet som är rätt för just dig! Interhomes service omfattar hanteringen av hela bokningsprocessen, nyckelutlämning och slutstädning. Det är Du som har semester!

Vi sitter centralt på Östermalm i Stockholm och tjänsten innebär vanliga kontorstider. Arbetstid per vecka 40 timmar mellan kl.08:30-17:30 (lunchstängt mellan kl.12-13).

Som person är du ordningsam och ansvarsfull. Du har också en säljande personlighet och är serviceinriktad. Själv har du också ett stort intresse för att resa och geografiska kunskaper.

ABOUT INTERHOME
Interhome is a pan-European company headquartered in Glattbrugg near Zurich, specialising in the rental of holiday homes and holiday apartments. It is a wholly owned subsidiary of the Hotelplan Group, which is part of the Migros Corporation. The company is one of the biggest holiday property providers in Europe with around 34,000 properties in 31 countries. Whether it's a mountain chalet, a villa with pool, a city apartment, a cottage or a castle - Interhome has the right property for you. Interhome's service includes the handling of the complete booking process, the fulfillment, the key handover and the final cleaning.

Varaktighet, arbetstid
Om du är intresserad skicka in ditt CV med personligt brev på engelska till: Ronny Hagen Interhome AB Grev Turegatan 77 SE 114 38 Stockholm E: ronny.hagen@interhome.se T: +46 8 21 65 50

Publiceringsdatum
2018-01-15

Ersättning
Efter överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-11
Ange följande referens när du ansöker: Kundtjänstmedarbetare

Kontakt
Ronny Hagen ronny.hagen@interhome.se 08 21 65 50

Företag
INTERHOME AB

Adress
INTERHOME AB
Grev Turegatan 77
11438 STOCKHOLM

Kontorsadress
Grev Turegatan 77

Jobbnummer
3903788

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Interhome AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Interhome AB: