Vi söker vår nya Marcus eller hans kvinnliga motsvarighet!

Department Of Awesome AB / Speciallärarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla speciallärarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Department Of Awesome AB i Stockholm

Dina arbetsuppgifter är under utbildningsperioden att till och börja med lära dig hur och i vad vi utbildar våra studenter. Dina arbetsuppgifter kommer sen innefatta allt från att analysera säljsamtal, föreläsa för studenterna i försäljning och personlig utveckling, coacha studenterna individuellt för att de ska nå sina mål, hålla kontakt med samarbetspartners mm.

Syfte/Mål med tjänsten
Att hitta personer som kan lära sig hur vi utbildar genom att gå bredvid vår utbildningsansvarige i Stockholm eller Marbella under en utsatt period. Målet är därefter att du ska kunna driva utbildningen på eget kontor i Sverige eller utomlands.

Älskar du försäljning och brinner för att få andra människor att växa?
Du har möjligheten att få arbeta med några av Sveriges mest drivna ungdomar och få vara en del i starten av ett företag som redan innan sin tvåårsdag finns internationellt med planer på att öppna kontor i både London och New York inom de närmsta två åren.
Marcus har jobbat med försäljning de senaste nio åren både som anställd och som egen företagare, där han bland annat haft ansvar för att driva försäljningen i flera butiker. Därtill har han varit ansvarig för att utveckla och driva säljkår vilket har varit perfekt för honom eftersom det bästa han vet är att se sin personal ta nästa steg och nå sina uppsatta mål.
Marcus förstår hur viktigt det är att han utvecklar sig själv varje dag för att att han ska kunna ge sina studenter de absolut bästa förutsättningarna att lyckas. Detta gör han bland annat genom att läsa böcker om försäljning och personlig utveckling, skriva sina mål och även genom att investera pengar i att gå på föreläsningar och utbildningar med de främsta i världen. Samtliga faktorer får honom att ständigt sträva mot världsklass.
I augusti 2017 började Marcus jobba på Arndt's Sales Academy där han då, tillsammans med våra utbildningsansvarige Madeleine och Mikael, ansvarade för att driva utbildningen. Tillsammans gav de varje sekund till ungdomarna för att de skulle utvecklas varje dag och i slutet av utbildningen ha ett beteeende i världsklass, samtidigt de är unga vassa säljare - redo att ta över arbetsmarknaden.
Idag driver Marcus Arndt's Sales Academys kontor i Marbella med ett tjugotal studenter, där han ansvarar för det dagliga arbetet när det gäller att dem.
Marcus är en person med en ostoppbar entusiasm och ett galet driv gällande att skapa resultat både för hans studenter och för företaget. Marcus gör allt han kan varje dag för att hans studenter ska få den bästa utbildningen som de kan få, som i sin tur kommer ge dem alla möjligheter de någonsin kunnat drömma om.

Vi är ett företag som funnits i mindre än 2 år men som redan har kontor utomlands med planer på att öppna upp i minst två nya länder under 2019. Vi är idag 6 anställda med extremt mycket driv och en stark gemenskap. Vi har i dagsläget diplomerat flera hundra studenter som idag jobbar på några av Sveriges mest framgångsrika arbetsplatser. Vi jobbar varje dag mot uppsatta mål och vi utvecklar oss själva kontinuerligt för att alltid sträva mot världsklass.

Publiceringsdatum
2018-03-02

Ersättning
25 000 vid utbildningsperioden 12 månader
4 dagars utbildning Personlig utveckling Unleash the Power Within Tony Robbins i London

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-30
Ange följande referens när du ansöker: Utbildningstjänst

Kontakt
Michaela Arndt michaela@arndts.se

Företag
Department Of Awesome AB

Adress
Department Of Awesome AB
Frejgatan 36A
11326 Stockholm

Kontorsadress
Gustavslundsvägen 151H

Jobbnummer
3996812

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Department Of Awesome AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Department Of Awesome AB: