Vi söker personal till Telia kundtjänst och teknisk support

Releasy Customer Management / Butikssäljarjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Borås, Bollebygd, Linköping, Norrköping, Borlänge eller i hela Sverige

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vi har funnits i Borås sedan 2013 och har sedan dess expanderat från 20 till drygt 200 medarbetare. Hos oss står trivsel och arbetsglädje i fokus; vi har tät sammanhållning, stöttar varandra och har roligt på vägen mot våra uppsatta mål.

Vi fortsätter att växa och behöver därför stärka uppvåra avdelningar som jobbar medTelias kundtjänst samt Telias tekniska supporti Borås. Tjänsterna är placerade i Releasys lokaler i Pulsen-huset.

Publiceringsdatum
2018-11-19

Om tjänsten
På Teliahar du som huvuduppgift att besvara inkommande samtal som rör sig om TV, bredband- och mobiltjänster. Mail, chatt, sociala medier och administration kan också förekomma. Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto"den bästa kundupplevelsen".

På kundtjänst ligger fokus påabonnemang, fakturor och merförsäljning, medan supporten hanterar mer tekniska problem.

Utbildningsbakgrund
Din anställning inleds med fyra veckors utbildningför att bekanta dig med Releasy och Telia. Här lär du dig använda de stödsystem du kommer att arbeta med samt får en grundutbildning i det optimala kundmötet. Förkunskaper är meriterande, men inget krav då du får all utbildning på plats.För den som är motiverad, engagerad och har viljan att lärafinns alla möjligheter att utvecklas inom företaget.

Vi erbjuder dig:

• Chansen att arbeta med ett spännande uppdrag: Telia.
• Möjligheten att anta nya utmaningar inom Releasy och utöka din kompetens genom att ta del av våra interna utbildningar.
• Engagerade ledare som lyfter sitt team och hjälper dig som anställd att utvecklas.
• Friskvårdsbidrag samt tillgång till massage på arbetstid.

Vi söker:

För att passa i rollen behöver du:

• ha en god datorvana.
• flytande svenska, både i tal och skrift,samt goda kunskaper i engelska.
• trivas i mötet med andra människor och vara pedagogisk i din kommunikation.
• vara målinriktad och gilla problemlösning.

Arbetstider

Din arbetstid är schemalagdunder kundtjänstens öppettider som för närvarande är måndag till fredag mellan kl. 08.00 och 19:00.Utbildningsstart 3 december.

Ersättning
Fast lön enligtkollektivavtal med Unionen. Anställningsgrad 100 %.

Låter detta som en tjänst för dig? Skicka din ansökan direkt då urval och intervjuer sker löpande.

Varmt välkommen till Releasy och Telia!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jennifer Tjernlund jennifer.tjernlund@releasy.se 0703779664

Företag
Releasy Customer Management

Adress
Releasy Customer Management
Nils Jakobsonsgatan 5 D
50430 Borås

Kontorsadress
Nils Jakobsonsgatan 5 D, Borås

Jobbnummer
4465147

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management: