Vi söker personal till en kund norr om sthlm!
Uniflex Sverige AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Uniflex Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat.
Publiceringsdatum2014-10-01Beskrivning av jobbetVi söker nu en person r för en kunds räkning för ett uppdrag norr om stockholm.
Tjänsten är ett sommarvikariat under tre veckor med start omgående. Du ska sitta i en reception på en byggarbetsplats och ta emot besökare samt väga bilarna som kommer in på området. Här gäller det att man har god datorvana samt noggran.
I tjänsten krävs det att du har bil och körkort då arbetsplatsen ligger utanför kollektivtrafikens områden.
Dina personliga egenskaperÄr du en person som tycker det är kul med varierande uppgifter och att ha ansvar så passar detta jobb för dig!
Vi söker dig som är:
• Noggran
• Prestiglös
• Ser långsioktigt på detta
• Skin på näsan
• Serviceinriktad
Passar du in på det vi beskrivit så ser vi gärna att du söker detta!
Arbetstider och omfattningDeltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-11-01
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 13932
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLove De Val
FöretagUniflex Sverige AB
AdressUniflex Sverige AB
Box 7014
12107 Stockholm-Globen
KontorsadressBox 7014, Stockholm-Globen
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2015936
Observera att sista ansökningsdag har passerat.