Vi söker fler medarbetare till Telias Kundtjänst, Savedesk

Telia / Butikssäljarjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telia i Sundsvall, Hudiksvall, Örnsköldsvik, Östersund, Gävle eller i hela Sverige

Telias tjänster hjälper människor och företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Vi investerar mer än någon annan i ny infrastruktur och nya tjänster. Nu bygger vi det nya digitala Sverige och storsatsar 15 miljarder kronor i utbyggnad av den mobila och fasta infrastrukturen i hela landet. Telia var t.ex. först i världen med att lansera mobilnätet 4G - som närmast kan likna en motorväg för mobilsurf. Samtidigt bygger vi ut det supersnabba fibernätet i kommuner runt om i landet för att möta behovet av alltmer dataintensiva tjänster i hemmet, på jobbet och i övriga samhället. Läs mer på www.teliacompany.com

Telia ingår i Telia Company-koncernen med verksamhet i Norden, Baltikum, Eurasien, inklusive Ryssland och Turkiet, samt i Spanien. Läs mer på www.teliacompany.com

Mångfald berikar vår affärsverksamhet och vår kultur. Det skapar dynamik i våra kundmöten, vårt arbetssätt och innovativa team. Vi tycker det blir roligare att arbeta om vi alla är olika!
Välkommen till oss!

Nu söker vi ännu fler kundtjänstmedarbetare till ett nytt team till vår Savedesk i Sundsvall! Hos oss får du får en bra utbildning, mycket eget ansvar och framför allt får du arbeta närmast kund - varje dag. Telia är Sveriges ledande teleoperatör inom mobilkommunikation, datakommunikation, bredband och telefoni. Den senaste tekniken är för oss en självklarhet, vi var först i världen med 4G och först i Sverige att sälja iPhone. Gillar du kundservice, försäljning och teknik i framkant - då kommer du att trivas.

Vi erbjuder dig
• En möjlighet att arbeta heltid i marknadens mest framgångsrika operatör som erbjuder tjänster och produkter i världsklass. Vi samarbetar till exempel med Apple, Spotify, Samsung och Sony.
• Möjligheten att anta nya utmaningar och växa inom företaget. Vi arbetar med ständiga förbättringar och vill att du ska stanna hos oss på Telia.
• En rolig arbetsplats där vi ser olikheter som en styrka. Det fina med dig är att du är du.
• En grundutbildning i hur du hanterar det optimala kundmötet per telefon samt i våra tjänster, produkter, erbjudanden och stödsystem.
• En säljledare dedikerat ditt team som coachar och stöttar dig i ditt arbete.
• Grundlön och bonus samt andra personalförmåner.

Publiceringsdatum
2016-07-14

Arbetsuppgifter
• Med högt servicetänk hanterar du inringande samtal avseende annulleringsärenden, du ska vända kunden till att vilja stanna kvar alternativt lämna med kvalitet.
• Fokus ligger på att lyssna och förstå kundens behov, informera och hitta en lösning anpassat efter dennes behov.
• I varje samtal överträffar Du kundens förväntningar genom att vara hjälpsam, tillmötesgående och uppfinningsrik i ditt sätt att lösa problem
• Delta i förbättringsarbete inom Telia

Vi söker Dig
Som är engagerad, ansvarstagande, målinriktad och är positiv. Du motiveras av att få sälja våra produkter och tjänster, har starkt kundfokus och är driven. Du tycker om att finna argument och har en förmåga att hitta lösningar som gör att kunden vill stanna kvar hos Telia. Du har fyllt 18 år vid anställningens början och har en avslutad gymnasieutbildning. Det är meriterande om du har några års arbetslivserfarenhet. Vi tror att du har en vilja att utvecklas och ha en karriär inom Telia.

Vi har öppet alla dagar och året runt så du kommer att arbeta oregelbunden arbetstid med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger. Tjänsten avser en visstidsanställning och vi söker dig som vill jobba heltid. Du kommer att börja din anställning med en utbildning med start i september.

Lär känna oss mer på http://jobbamedkunder.telia.se

Tester kan komma att användas i denna rekryteringsprocess så ange en mailadress som du läser i. Bolaget förbehåller sig rätten att utföra bakgrundkontroller.
Urval sker löpande så vänta inte med din ansökan!

Kontaktuppgifter för detta jobb
I denna rekrytering samarbetar Telia med Proffice. Har du frågor är du välkommen att ställa dessa till Sofia Lindroth på Proffice, genom att maila Sofia.lindroth@proffice.se

Välkommen till oss på Telia!

Varaktighet, arbetstid
Visstid 2016-09-19

Ersättning
individuell

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-09-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofia Lindroth

Företag
Telia

Adress
Telia
Mårbackagatan 9
12386 Farsta

Kontorsadress
Mårbackagatan 9

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2954835

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telia

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telia: