Vi söker fler kundservicehandläggare till Skistar

Xzakt Kundrelation AB / Kundservicejobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Xzakt Kundrelation AB i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Hofors eller i hela Sverige

Vi på Xzakt växer och söker därmed fler kundservicestjärnor som vill jobba tillsammans med oss och vår kund: Skistar!

SkiStar skapar minnesvärda fjällupplevelser som den ledande semesterarrangören för Skandinavien. Skistar utvecklar hållbara destinationer, erbjuder boenden, aktiviteter, produkter och tjänster av högsta kvalitet.

Vår personal är vår absolut största tillgång. Ett gemensamt engagemang och en strävan efter att skapa en bra fjällupplevelse för våra gäster är en stor del av vår framgång. Hos oss kan du vara dig själv och ha kul, samtidigt som du levererar ett betydelsefullt resultat inom kundservice tillsammans med fantastiska kollegor! Drivs du av att ge det där lilla extra för kundupplevelsen vill vi att det ska återspeglas i ditt lönekuvert.

Vi erbjuder följande:


Bonusmodell utöver ordinarie lön, som är kopplad till din insats och dina resultat.


Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter då vi befinner oss i en expansiv fas.

• En trygg anställning med kollektivavtal tillsammans med fackföreningen UNIONEN och Almega.

• Ett brett kollegialt nätverk i ett större företag som ändå har kvar en hög familjär känsla där vi tar oss tid att också ha roligt tillsammans genom vår trivselkommité med till exempel padel-kvällar, årlig jul och vårfest, after works med mer.


Bonussystem för att rekrytera nya medarbetare. De medarbetare som hjälper till med tips som leder till anställning kan tjäna upp till 3000 kr extra på lönen.

I rollen som kundservicehandläggare behöver du:

• Fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad)

• Tala och skriva obehindrat på svenska och engelska

• God datorvana

• Rent brottsregister

Meriterande är om du:

• Har erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt

• Uppskattar kundkontakt och får energi av att prata med människor

• Erfarenhet av att arbeta mot tydligt uppsatta mål

• Problemlösningsorienterad och tävlingsinriktad

Saknar du något av ovan men är övertygad om att just du skulle passa hos oss på Xzakt? Sök jobbet och övertyga oss!

Du startar tjänsten med introduktion och utbildning i uppdraget. Därefter arbetar du för att hjälpa privatkunder över telefon, chatt och e-mail med frågor kopplat till deras fjällen-upplevelse som vi utbildar dig inom i vår grundutbildning mot att bli kundservicehandläggare.

För att trivas på Xzakt är du en flexibel och prestigelös medarbetare som tar dig an dina arbetsuppgifter med stort engagemang. Vi vill att du har viljan att bli bäst på det du gör och att du drivs av att utvecklas. Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang.

Månadslön vid heltid under 24 år: 20.081 kr/mån

Månadslön vid heltid över 24 år: 23.054 kr/mån

OB-tillägg kvällar och helger enligt kollektivavtal.

Anställningsstart: 11 december

Anställningsgrad: 80%

Arbetstiderna är förlagda någonstans mellan 08:00 - 22:00 mån-sön (inklusive röda dagar som under jul och nyår).

Vi ser fram emot din ansökan!

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-05-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Xzakt Kundrelation AB (org.nr 556588-8913), https://www.xzakt.com/

Arbetsplats
Xzakt Kundrelation

Kontakt
Sofie Hagelin
sofie.hagelin@xzakt.com
0738537087

Jobbnummer
8294889

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Xzakt Kundrelation AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Xzakt Kundrelation AB: