Vi söker en kundvärd till AB Bostäder i Borås (start omgående)

Aktiebolaget Söder & Co Consulting / Receptionistjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Aktiebolaget Söder & Co Consulting i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige

Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende. Hos oss gör människor skillnad.

Om företaget
AB Bostäder har utarbetat tydliga mål för kommande investerings- och underhållsprojekt, med flera nybyggnadsprojekt. Företaget fokuserar på miljö- och energifrågor och prioriterar projekt som ska leda till minskad energianvändning.
AB Bostäders kärnvärden innebär att vara proffsiga, utvecklande, kundorienterade och ansvarsfulla. Nu söker vi dig som delar dessa värderingar och som vill vara med på resan för en fortsatt stark företagsidentitet och värdedriven organisation. AB Bostäder ägs i sin helhet av Borås Stad. Vår uppgift är att erbjuda boråsarna ett rikt och varierat utbud av bra lägenheter i alla stadsdelar.

Dina arbetsuppgifter
Som kundvärd kommer du dagligen i kontakt med våra hyresgäster vilket sker både via telefon och besök. För att bibehålla vårt fokus på mycket god kvalitet till våra hyresgäster, ser vi denna tjänst som en mycket viktig del i vår verksamhet.
Som kundvärd jobbar du ute i våra bostadsområden med in- och utflytt av våra hyresgäster.
Du ansvarar för nyckelutlämning och introduktioner för våra nya hyresgäster samt all administration, som tillhör dina uppgifter.


Din profil
I rollen som kundvärd krävs ett starkt och engagerat kundfokus och en hög serviceinriktning. Vi ser att du även har ett genuint intresse av ett ge en god och trygg service, även inom företaget i interaktion med kollegor. Rollen kräver att du har förmåga att vara tydlig i din kommunikation med kunder och utförare och ditt mål är att i alla lägen agera professionellt och korrekt. Självständig, positiv, glad, och flexibel är andra egenskaper som vi sätter högt värde på.

Vidare så är du är noggrann och strukturerad och har god datavana samt goda kunskaper inom Office-paketet. Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska (både muntligt och skriftligt) är ett krav och kunskaper av fler språk är klart meriterande. B körkort är ett krav.

Tjänsten är ett inhyrningsuppdrag fram till och med 2019-09-15 (med möjlighet till förlängning).
Start: Omgående.
Läs mer och ansök via: www.soderco.se.
Sista ansökningsdag för tjänsten är 2019-03-17.
Ansökningarna behandlas löpande så ansök gärna redan idag!

För ytterligare frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Mira Vartiainen 0723- 63 23 60.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Publiceringsdatum
2019-03-11

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-17
Ange följande referens när du ansöker: 3876
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mira Vartiainen mira.vartiainen@soderco.se

Företag
Aktiebolaget Söder & Co Consulting

Adress
Aktiebolaget Söder & Co Consulting
Druveforsvägen 29
50433 Borås

Kontorsadress
Druveforsvägen 29

Jobbnummer
4659462

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Aktiebolaget Söder & Co Consulting

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Aktiebolaget Söder & Co Consulting: