Vi söker en kundansvarig säljare till Malmö
Office Management Sharp Center AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Office Management Sharp Center AB i Stockholm,
Strängnäs,
Uppsala,
Enköping,
Västerås eller i
hela Sverige OFFICE Management är en heltäckande leverantör inom dokumenthantering, telefoni, visuell kommunikation, IT, konferensrumsutrustning, diktering, dryckesmaskiner, kontorsservice och förbrukningsmaterial. Vi erbjuder våra kunder kompletta helhetslösningar och samarbetar med marknadens bästa leverantörer.
Idag finns vi i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Uppsala och Oslo med ca 300 anställda. Med en omsättning 2013 på närmare 800 miljoner är vi en organisation som kännetecknas av engagemang, kvalitet och affärsfokus. Mer information finner du på
www.officemanagement.seOFFICE Management Supplies är specialister på eftermarknadsprodukter inom kontorsteknik och material som t.ex. skrivartoner, papper, städ- och hygienmaterial. Vi har samlat alla typer av tillbehör under samma tak för att göra det så smidigt som möjligt för våra kunder! Vår målsättning är att erbjuda våra kunder en smidig kostnadsbesparing genom att kunna leverera ett brett sortiment, till bästa pris och med bästa service. Vi söker nu förstärkning till vår säljavdelning i Malmö.
Publiceringsdatum2014-03-03Dina arbetsuppgifterI ditt arbete ansvarar du för att bearbeta och utveckla dina säljdistrikt. Hos oss arbetar du med hela försäljningsprocessen från att boka dina egna möten till att hitta lösningsförslag, offerera, förhandla, komma till avslut. På Office Management arbetar vi bara med långsiktiga avtal och relationer och därför är relationsbyggnaden en viktig del av ditt arbete. Vi arbetar strukturerat mot tydliga mål och du får de verktyg och det stöd du behöver för att utvecklas och lyckas. Vår gemenskap är unik - de flesta av oss umgås även privat. Att stötta och hjälpa varandra i vardagen är för oss en självklarhet. Det ska vara kul att gå till jobbet och vi känner att vi har ett innehållsrikt och intressant arbete.
Du hjälper våra kunder med att hitta kostnadsbesparande lösningar genom att göra prisjämförelser och hitta bästa möjliga lösning för våra kunder utifrån ett ekonomiskt och kvalitativt perspektiv. Vi jobbar främst med produkter kopplade till kontorsförnödenheter där det finns ett repetitivt inköpsmönster. Vårt uppdrag är att hjälper kunderna samla inköpen på ett ställe igenom vår inköpsportal så att de kan fokusera på sin kärnverksamhet!
Du ingår i ett större säljteam med erfarna och drivna kollegor men har eget kund- och budgetansvar.
DU som söker:
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning. Kanske har du tidigare arbetat med försäljning till privatpersoner och vill nu ta steget vidare till företagsförsäljning alternativ har du erfarenhet från B2B-försäljning och vet att det är det du vill arbeta med.
Du gillar att arbeta på en arbetsplats som präglas av affärsmässighet, högt tempo, högt i tak och en stark positiv anda. För dig är det viktigt att göra ett bra jobb och att ha nöjda kunder som får förstklassig service. Vi vill att du har fokus på din karriär och att du har som mål att utvecklas inom försäljningsyrket.
Grundläggande krav för tjänsten är att du har god förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift, behärskar Office-paketet, har körkort och tillgång till bil samt att du är rökfri.
Är du den vi söker?
Vi kan erbjuda dig ett roligt och tempofyllt arbete på ett av Sveriges bästa kontor. Du har glada, engagerade och drivna kollegor och en erfaren och stödjande chef. Du påverkar själv din lön och får betalt efter prestation, samtidigt som vi har en trygg grund- och garantilön. Vi erbjuder en arbetsplats där vi investerar mycket i utbildning och utveckling, vi har kontinuerliga tävlingar med allt från bonusar till resor i potten, tjänstetelefon, fredagsfrukost, kick-offer, fester, friskvårdsbidrag, Rikslunchkort och Sveriges härligaste gäng! På Office Management ser vi tillsammans med våra anställda till att du får en god utveckling och vi vågar lova att du aldrig kommer att ha lämnat arbetet utan att ha skrattat.
Omfattning: heltid måndag till fredag (8-17)
Tillträde: omgående/efter överenskommelse
Vid frågor är Du välkommen att kontakta Andrea Brönnegård HR Business Partner eller Andreas Adolfsson, Försäljningschef, via vår växel: 08-734 30 00.
Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-05-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAndrea Brönnegård
FöretagOFFICE Management Sharp Center AB
AdressOFFICE Management Sharp Center AB
Skalholtsgatan 6-8
16422 Kista
Jobbnummer 1795603
Observera att sista ansökningsdag har passerat.