Vi söker en kommunikativ person till servicedesk
Magna AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2016-11-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vi söker en kommunikativ person till servicedesk" (publicerad 2017-01-05) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Magna AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-11-15Dina arbetsuppgifterDu kommer att arbeta ute hos Ateas kunder i deras driftorganisation eller support, exempel på en arbetsuppgift kan vara felsökning av datorer, både mjukvara och hårdvara. Du kommer att ge support till kunder via telefon och mail, det kan även förekomma att hjälpa användare på plats. I tjänsten ingår även registrering i ärendesystem vilket kräver en administrativ förmåga.
Arbetets omfattning: Heltid. Du kommer att vara anställd utav oss på Magna men arbeta som konsult ute hos kund.
Arbetstider: 8-17.
Start: Omgående.
Kundföretaget
Atea är svenska landslaget i it-infrastruktur som har samlat it-branschens största hjärtan och snabbaste hjärnor. Medarbetare som brinner för att vara med att bygga ett bättre Sverige med hjälp av it, medarbetare som tar personligt ansvar och sätter laget före jaget. För Atea är det viktigt att du liksom företaget lever dessa värderingar.
ProfilDu har ett brinnande intresse för IT och service, kunskaper om hur en dator är uppbyggd och fungerar samt hur Microsoft standardapplikationer och operativsystem fungerar. Du har en mycket god kommunikation och pedagogisk förmåga att föra en diskussion på både svenska och engelska. Det är meriterande om du har erfarenhet av att felsöka datorer, både mjukvara och hårdvara samt erfarenhet av enklare administration i Office 365 och Active directory.
Som person är du effektiv och engagerad, du är nyfiken och vill lära dig att ta dig an nya utmaningar. Du är lojal, noggrann, strukturerad, en ansvarsfull person. Vidare är du serviceinriktad som alltid ger kunden rätt service i alla lägen.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Sandra Erdös på tel. 08-501 685 18 alternativt
sandra.erdos@magna.se. OBS! Vi tar inte emot ansökningar via mail.
Vårt företag
Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.
Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-14
Ange följande referens när du ansöker: 7216
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSandra Erdös
FöretagMagna AB
AdressMagna AB
Industrigatan 4A
11246 Stockholm
KontorsadressIndustrigatan 4A, Stockholm
Jobbnummer 3160788
Observera att sista ansökningsdag har passerat.