Vi söker en Ekonomiadministratör till Svensk Cater i Skellefteå

Ghost Competence AB / Ekonomiassistentjobb / Skellefteå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Skellefteå, Robertsfors, Piteå, Norsjö, Vindeln eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ghost Competence AB i Skellefteå, Robertsfors, Piteå, Norsjö, Luleå eller i hela Sverige

Är du noggrann och gillar att arbeta med ekonomiska samt administrativa uppgifter? Tveka då inte att söka denna tjänst som Ekonomiadministratör på Svensk Cater.

Information om tjänsten

Vi på Ghost Competence söker en Ekonomiadministratör för ett bemanningsuppdrag till vår kund Svensk Cater. Uppdraget sträcker sig över 1år och tjänstens omfattning är på 70%. Du kommer i tjänsten som ekonomiadministratör arbeta i nära samarbete med ekonomiansvarig samt inköpsavdelningen och säljavdelningen. Du kommer att vara ensam på denna position och rapportera till Grossistchef.

All kontakt gällande tjänsten ska gå via Ghost Competence.

Information om kundföretaget

Svensk Cater är ett matgrossistföretag med inriktning mot restaurangbranschen. Deras Skellefteåkontor verkar i Västerbotten samt i södra Norrbotten. Skellefteåkontoret omsätter ca: 160milj och är idag 30st anställda. Företaget har 4st olika avdelningar lager/logistik, ekonomi/administration, sälj och inköp.

Publiceringsdatum
2016-06-28

Arbetsuppgifter
I din tjänst kommer du främst att arbeta med:

• Kontrollering och registrering av leverantörsfakturor
• Övriga administrativa arbetsuppgifter

Vi söker dig som

Har en gymnasieekonomisk utbildning med erfarenhet av liknande arbetsuppgifter eller dig som samlat på dig relevanta erfarenheter i arbetslivet. Som person är du noggrann och strukturerad då du kommer att arbeta med b. la. kontrollering och registrering av fakturor samt hantering av andra viktiga dokument. Vi tror att du som person är social och en lagspelare då du kommer att arbeta mot flera av företagets olika avdelningar samt att du kommer att sitta i receptionen och vara ansiktet utåt.

Meriterande kompetenser:

• Erfarenhet av att arbeta med ekonomiska arbetsuppgifter som ex. fakturahantering
• Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
• Erfarenhet av att arbeta i affärssystem, gärna Navision då det är det systemet som används hos Svensk Cater.

Urval sker löpande, så var snabb in med din ansökan. Sök tjänsten genom att trycka på "sök jobbet". Skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev så har du större möjlighet att bli kontaktad av en av våra rekryterare. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@ghostcompetence.se .

Fakta

START: Enligt överenskommelse

OMFATTNING: 70%

Antal: 1st

ORT: Skellefteå

SISTA ANSÖKNINGSDAG: 10/7

KONTAKT: Jonas Lindgren

Om företaget
En viktig del för oss på Ghost Competence är att du känner dig trygg och harmonisk med din anställning. Du arbetar via oss som konsult på specifika konsultuppdrag eller blir rekryterad direkt till kundföretaget vi samarbetar med. Som konsult hos oss på Ghost Competence erbjuder vi;

• Pensionsavsättning
• Anslutning till vårt kollektivavtal
• Marknadsmässig lön
• Personlig coachning

Ghost Competence är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag. Var med på resan att bibehålla och skapa så många jobb vi bara kan i vår region. För mer information gå in på www.ghostcompetence.se

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-07-10
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 105
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jonas Lindgren

Företag
Ghost Competence AB

Adress
Ghost Competence AB
Trädgårdsgatan 8
93131 Skellefteå

Kontorsadress
Trädgårdsgatan 8, Skellefteå

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2928969

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ghost Competence AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ghost Competence AB: