Vi söker dig som är norsktalande och har erfarenhet av administration

Frontdesk Nordic AB / Kundservicejobb / Göteborg
2025-02-17


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Frontdesk Nordic AB i Göteborg, Stockholm eller i hela Sverige

Om jobbet
Vi söker dig som är norsktalande och har erfarenhet av administration.
Som kundservicemedarbetare och administratör kommer du att vara en nyckelperson i vårt team. Du ansvarar för att ge förstklassig service till våra norska och svenska kunder via telefon och e-post.
Din uppgift är att hantera kundförfrågningar, lösa problem och säkerställa en smidig upplevelse för våra användare. En viktig del av jobbet är att hjälpa kunderna med vår växellösning, produkter och tjänster, där du kommer att vara expert och guida dem i våra system.
Utöver kundkontakt kommer du även att ha en rad administrativa uppgifter.
Du hanterar kundärenden i vårt CRM-system genom att registrera, följa upp och säkerställa att ärenden löses i tid.
Du ansvarar för orderläggning där du registrerar beställningar, verifierar leveranser och säkerställer att rätt produkter och tjänster når kunderna.
Du har även en central roll i att koordinera med andra avdelningar såsom ekonomi, logistik och säljteamet för att säkerställa smidiga processer.
I din roll bidrar du aktivt till att förbättra våra arbetsverktyg och processer genom att samla in och analysera kundfeedback.
Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag!
Om Frontdesk
Frontdesk är en kommunikationsleverantör som erbjuder tjänster inom telefoni, växel och CRM. Med ett brett produkt- och tjänsteutbud är vår ambition att hjälpa våra kunder till rätt lösning för att effektivisera och skapa en enklare vardag för företagen.
Frontdesk är verksamma i hela Norden med kontor i Göteborg , Stockholm och Oslo.
Vår vision är att underlätta vardagen för företag och för att lyckas med detta har vi anställt många engagerade och kompetenta medarbetare med olika erfarenheter, bakgrunder och specialområden.
Frontdesk omsätter ca 80 mkr och har ca 50 anställda.
Huvudsakliga ansvarsområden
Löpande registrering av affärer i våra affärssystem.
Hantering av inkommande kundärenden via mail och telefon.
Guida kunder i vår växellösning, våra produkter och tjänster samt ge support i vår plattform och hitta lösningar för deras specifika behov.


Vem söker vi
Vi letar efter någon med en positiv inställning som kan bli ett värdefullt tillägg till vårt team.
Du är serviceinriktad och har lätt för att bygga relationer. Du kommunicerar tydligt både skriftligt och muntligt, och du har en mycket god pedagogisk förmåga, samtidigt som du självständigt driver ditt arbete framåt. Du har en talang för att hantera hektiska perioder utan att tumma på kvaliteten.
För att bli aktuell för tjänsten måste du kunna kommunicera flytande på norska i tal och skrift.
Du behöver ha erfarenhet av att arbeta med Microsoft Office-paketet och en grundläggande teknisk kompetens.
Ser du fram emot en spännande resa och har höga ambitioner att utvecklas i din roll, så är vi rätt arbetsplats för dig!

Publiceringsdatum
2025-02-17

Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet (meriterande)
IT och Telecom

Kompetenser Meriterande
Du har en stark förmåga att förklara tekniska saker på ett enkelt och begripligt sätt.
Goda kunskaper inom olika IT-verktyg
Administration

Du bör kunna:
• Uttrycka dig väl i tal och skrift på både norska, svenska och engelska.
• Microsoft Office
Vad erbjuder vi
Frontdesk erbjuder en flexibel och kreativ miljö som kännetecknas av korta beslutsvägar. Kulturen på bolaget är prestigelös med god entreprenörsanda. Frontdesk kännetecknas av nytänkande och utvecklar nya affärsmöjligheter samt strävar efter ständiga förbättringar.
Du ges möjlighet att arbeta i en professionell miljö i fräscha lokaler i Citygate och erbjuds goda möjligheter till personlig såväl som yrkesmässig utveckling.
Vill du veta mer om vad det innebär att vara en del av team Frontdesk? Gå in på frontdesk.se
Vi ser fram emot din ansökan!
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-03-17
E-post: matilda.bohall@frontdesk.se

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "CV Kundservice".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Frontdesk Nordic AB (org.nr 556907-3256)
Fabrikstorget 1 (visa karta)
412 50  GÖTEBORG

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Kontakt
Kundservicechef
Matilda Bohäll
matilda.bohall@frontdesk.se
031-787 55 09

Jobbnummer
9170141

Prenumerera på jobb från Frontdesk Nordic AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Frontdesk Nordic AB: