Verksamhetsutvecklare Vård och Omsorg
Eslövs Kommun, Vård och Omsorg / Organisationsutvecklarjobb / Eslöv
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla organisationsutvecklarjobb i Eslöv,
Kävlinge,
Höör,
Lund,
Svalöv eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Eslövs Kommun, Vård och Omsorg i Eslöv Eslöv växer! Detta skapar nya arbetstillfällen och möjligheter för dig och hela kommunen att utvecklas. Utifrån våra värdeord, engagemang, nyskapande och allas lika värde arbetar vi tillsammans och målinriktat för nå vår vision om att vara Skånes bästa kommun att bo och verka i år 2025. För Eslövs kommun är det viktigt att du som medarbetare är delaktig, trivs och utvecklas. Du ska få de bästa förutsättningarna för att kunna göra ett utmärkt jobb. Det är då vi växer och skapar resultat tillsammans.
Eslövs kommun eftersträvar mångfald och värdesätter de kvaliteter som det tillför verksamheten att ha medarbetare av varierande åldrar, sexuell läggning, etnisk och kulturell bakgrund, alla kön och funktioner.
Förvaltningen Vård och Omsorg omfattar tre verksamhetsområde, äldreomsorg, funktionsnedsättning samt hälsa och bistånd. Med den enskilde individens behov i fokus erbjuder vi individanpassad vård, omsorg, stöd och service.
Publiceringsdatum2018-03-26ArbetsuppgifterUtvecklingsenheten är en relativt ny del av vård- och omsorgsförvaltningen som bildades under hösten 2017. Enhetens ansvarsområden innefattar kvalitet, kommunikation och välfärdsteknologi. Utvecklingsenheten har ett verksamhetsövergripande fokus men kan även driva frågor som rör hela kommunen.
Vi vill nu utöka vårt team med en verksamhetsutvecklare. Vi söker dig som har erfarenhet av verksamhetsutveckling och vill vara med och forma en enhet under ständig utveckling. Uppdraget innebär att vara en stödjande funktion till verksamheter inom Vård och Omsorg. Rollen är utmanande och innebär många kontakter med verksamheten både externt och internt.
KvalifikationerDu som söker ska ha högskoleutbildning, med för uppdraget relevant inriktning. Du har erfarenhet av strategisk utveckling och projektledning samt av att driva förändrings- och utvecklingsarbete. Om du tidigare har arbetat inom en politiskt styrd organisation är detta meriterande. Det är en fördel om du dessutom har arbetat i vård- och omsorgsverksamhet.
Eftersom att samverkan med andra parter är en viktig del av tjänsten krävs det att du har förmåga att lätt skapa kontakter och bygga nätverk. Du har en god kommunikativ förmåga och vana av att sammanställa och presentera skriftliga redogörelser, rapporter och undersökningar. Du arbetar strukturerat och målinriktat och säkerställer en hög kvalitet och produktivitet i arbetet.
ÖVRIGT
I Eslövs kommuns arbetsgivarerbjudande har vi sammanställt tio goda anledningar till att välja oss som arbetsgivare. Ta del av det och läs mer om hur det är att arbeta i Eslövs kommun på vår hemsida;
http://www.eslov.se/kommunpolitik/eslovskommunsomarbetsgivare/vartarbetsgivarerbjudande Medarbetare sökes under förutsättning att tjänsten inte måste tas i anspråk av redan anställd personal eller personer med företrädesrätt.
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Vid problem med ansökan var god kontakta Visma Recruit 0771-10 10 29.
Inför rekryteringsarbetet har Eslövs kommun tagit ställning till önskvärda rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde enlig överenskommelse.
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-04-10
Ange följande referens när du ansöker: C18333 - 2018
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnn-Britt Lind
Ann-Britt.Lind@eslov.se 0413-622 92
FöretagEslövs kommun, Vård och Omsorg
AdressEslövs kommun, Vård och Omsorg
Eslövs kommun
24180 ESLÖV
KontorsadressGröna Torg 2 24180 Eslöv
Jobbnummer 4046064
Observera att sista ansökningsdag har passerat.