VD- och ekonomiassistent med start omgående

SJR / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

SJR söker för kunds räkning en VD- och ekonomiassistent till uppdrag med start omgående. Du kommer under sex månader att arbeta som SJR-konsult. Därefter är ambitionen att tjänsten övergår till en anställning hos vår kund. Vår kund sitter i fina lokaler i Landvetter.

Vad innebär rollen
I rollen som VD- och ekonomiassistent kommer dina huvudsakliga ansvarsområden vara att:

• Ge den service som VD behöver i sitt dagliga arbete.
• Ta emot besökare och ansvara för att allmänna utrymmen är snygga och representativa.
• Hantera utgående och ingående post.
• Beställning/inköp av kontorsmaterial, frukost, blommor, fikabröd etc. samt vara kontakten med olika leverantörer.
• Fakturering.

Vem söker vi?
Vi tror att du har några års erfarenhet av att ha arbetat som ekonomiassistent och du har erfarenhet av att ha arbetat i något ekonomisystem. Du är en van användare av Office paketet och är flytande i både svenska och engelska.

Som person tror vi att du är prestigelös, serviceminded och flexibel. Du har tålamod och har nära till skratt. Vidare är du en självständig person med god kommunikativ förmåga och ett strukturerat arbetssätt.

Ytterligare information om uppdraget
Uppdraget är på heltid och arbetstiderna är mellan 8-17.

Publiceringsdatum
2019-05-02

Så ansöker du
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Sara Östlund på telefonnummer 031-750 33 93. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare fördelade på tre regioner - Stockholm, Väst och Syd, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingborg. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sara Östlund sara.ostlund@sjr.se 031-7503393

Företag
SJR

Adress
SJR
Kungsgatan 48 B
41115 Göteborg

Kontorsadress
Kungsgatan 48 B, Göteborg

Jobbnummer
4762626

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR: