Växel och receptionist till statlig myndighet i Uppsala
Adecco Sweden AB / Receptionistjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Har du tidigare erfarenheter inom service och vill ta dig an nästa utmaning? Brinner du för att ge bästa möjliga kundupplevelse? Då har vi på Adecco en tjänst som receptionist/växeltelefonist på ett statlig myndighet i Uppsala!
Publiceringsdatum2021-04-14Om tjänstenAdecco söker för statlig räkning en receptionist till Uppsala. Det är ett konsultuppdrag där du kommer vara anställd av Adecco och arbeta heltid som konsult hos den statliga myndigheten. Starten kommer att vara 23 april uppdraget pågår till årsskiftet med möjlighet till förlängning. Arbetstiderna är måndag - fredag 08.00 - 16.00
I din roll som receptionist kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Ge informationsservice till kunder och medarbetare.
• Ta emot besökare och bud.
• Vara behjälplig med myndighetens behov av service (exempelvis inom bokning, kopiering, inköp eller registrering).
• Arbete med myndighetens telefonservice (t.ex. koppla samtal, beställa samtal, flytta anknytningar och ordna telefonkonferenser).
• Arbete med myndighetens telefonservice/växel, besvara och förmedla inkommande och utgående samtal.
• Lägga in ny information i växelns minnesfunktion.
Utöver arbetsuppgifterna som nämns ovan kan även andra service och administrativa uppgifter att förekomma.
Om dig
Vi söker dig som har avslutat gymnasial utbildning. Vi ser helst att du har arbetat som receptionist eller växeltelefonist. Det är meriterande om du har erfarenhet från statlig verksamhet. Som person är du serviceinriktad, driven samt att du har ett positivt och hjälpsamt förhållningssätt.
Viktigt för tjänsten är:
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
• Erfarenhet av att använda telefonväxlar och hänvisningssystem.
• Meriterande om du har arbetat som kontorsvärdinna
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet
Om ansökan
Rekryteringsarbetet till tjänsterna sker löpande. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.
Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en intervju.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
aziza.mehho@adecco.se via Adecco 010- 173 73 00.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seOBS! Vi tar inte emot ansökningar via mail!
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Receptionist, Uppsala, Adecco, statlig myndighet
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-05-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAdecco Sweden AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-34383".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Jobbnummer 5692308
Observera att sista ansökningsdag har passerat.