Uppsalahem söker studentmedarbetare till tjänsten som kundvärd!
Uppsalahem / Receptionistjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Uppsalahem i Uppsala På Uppsalahem bidrar vi till att stärka kommunens utveckling genom att med hög kompetens äga, förvalta och bygga boenden för olika faser i livet. Vi är det gröna bostadsbolaget och arbetar tillsammans med kommunen för en bättre och hållbar framtid. Var sjätte Uppsalabo har sitt hem i någon av våra 15 500 bostäder och hos oss får du genom ditt arbete möjlighet att bidra till en bättre vardag för Uppsalaborna.
Publiceringsdatum2018-12-03Om tjänsten Vi söker en engagerad och ansvarsfull medarbetare som vill vara med och stärka upp vårt härliga team i Bobutiken 1-2 dagar per vecka samt vid behov. Som kundvärd hos Uppsalahem bidrar du till våra hyresgästers trivsel genom att med naturlig arbetsglädje vara med och arbeta för deras bästa.
I rollen som kundvärd består de huvudsakliga arbetsuppgifterna av att besvara frågor över disk och telefon samt via e-post. Du är Uppsalahems ansikte utåt och tar emot våra besökare på bästa sätt och hjälper till med t.ex. kontraktsskrivning, hyresinbetalningar och felanmälningar. Exempel på övriga förekommande administrativa uppgifter är hantering av uppsägningar, post och pakethantering, sammanställning av statistik för reception och bobutik samt ge teknisk support vid inloggningsproblem.
Kompetensprofil
Vi söker dig som studerar på högskolenivå och letar efter ett extrajobb vid sidan om studierna. Vi ser gärna att du har några års erfarenhet av servicearbete. Du trivs i mötet med andra och har ett välkomnande, förtroendeingivande och positivt förhållningssätt. Du är en naturlig företrädare för Uppsalahem till våra kunder. Det innebär att det ställs stora krav på att du kommunicerar på ett tydligt och lösningsinriktat sätt med våra hyresgäster och att du har goda kunskaper i svenska och engelska.
Då du arbetar nära våra hyresgäster är respektfullhet, noggrannhet och ansvarskänsla viktiga egenskaper hos dig. För att lyckas i rollen som kundvärd hos oss krävs därför att du tycker om människor och gillar att samarbeta med andra. Du är van att jobba självständigt med dina arbetsuppgifter och hugger i där det behövs. Du bör även ha god administrativ förmåga, vara flexibel samt kunna hantera flera uppgifter samtidigt.
Mer information
Tjänsten är en anställning på timme, ca 1-2 dagar per vecka samt vid behov. Vid frågor om tjänsten kontakta gärna Bobutikschef Angelique Prinz Blix, tfn: 018 - 727 36 08, e-post:
angelique.prinz.blix@uppsalahem.se eller HR Generalist Yasmine Hollsten, tfn: 018 - 727 36 07, e-post:
yasmine.hollsten@uppsalahem.se. Urval och intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan redan idag. Välkommen med din ansökan senast 2018-12-21.
Vad erbjuder vi
Ett arbete i en av Sveriges mest expansiva regioner. Själva tycker vi att Uppsalahem är ett lagom stort företag, litet nog för att präglas av en vi-anda och stort nog för att vara en viktig aktör i bostadsbranschens utveckling. Vi bygger och förnyar bostäder i kombination med att vara en aktiv kundnära bostadsförvaltare. I vår utveckling av Uppsalas stadsmiljö har vi stort fokus på miljö- och energifrågor och modern teknik. Vårt arbetsgivarvarumärke präglas av att kompetens och talanger utvecklas.
Varaktighet, arbetstid
Deltid/ Ej specificerat
ErsättningIndividuell lönesättning tillämpas
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagUppsalahem
AdressUppsalahem
Box 136
75104 Uppsala
KontorsadressBox 136
Jobbnummer 4490192
Observera att sista ansökningsdag har passerat.