Uppföljningsekonom - Myndigheten för äldre o pers. med funktions

Södertälje kommun, Myndigheten för äldre och personer med funkti / Redovisningsekonomjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla redovisningsekonomjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Södertälje kommun, Myndigheten för äldre och personer med funkti i Södertälje

Välkommen till oss på Social- och omsorgskontoret!

Det är här vi anställer chefer och medarbetare som får och ska använda både hjärta och hjärna varje dag för Södertäljebornas och medarbetarnas bästa.

Är du nytänkande och vill jobba i en smältdegel av personligheter kommer du att trivas hos oss. Här är det kul att gå till jobbet och ge järnet varje dag, då vi får så mycket tillbaka av medborgare, vårdtagare, klienter, kollegor och sist men inte minst av arbetskamraterna.

Det är här vi gör skillnad genom att vara lyhörda mot varandra och respektera varandras olikheter, det gör att vi hela tiden utvecklas både jobbmässigt och personligt.

Har du mod och lust att jobba med oss och fortsätta utveckla Social- och omsorgskontoret, våra medarbetare och verksamheter- kom då till oss och gör skillnad! Är du samtidigt engagerad för dem som är mest utsatta i samhället, som vi framförallt är till för, då hamnar du helt rätt i ditt nästa jobbuppdrag.

Varmt välkommen till Södertälje och Social- och omsorgskontoret!

Myndigheten ansvarar för myndighetsutövning inom äldreomsorg och funktionhinder området i Södertälje kommun.

Kontoret är placerat i centrala Södertälje, i Luna gallerian. Vi erbjuder dig en trivsam arbetsplats med en arbetsgrupp i varierande åldrar.

Publiceringsdatum
2016-02-09

Arbetsuppgifter
Som Uppföljningsekonom kommer du att arbeta både självständigt och i grupp med bland annat att utforma system för fakturakontroll, hantera leverantörsfakturor, vara en länk till våra centralt placerade verskamhetscontroller. Vara med och vidareutveckla myndighetens arbete med statistik sammanställning. Arbetet innebär även att ta emot ansökan, utreda och fatta beslut om sjuklöneersättning och merkostnader inom personlig assistans, granska underlag för debitering av hemtjänst och personlig assistans insatser mm.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter samt har någon form av ekonomiutbildning. Dina goda kunskaper i Excel och administrativa förmåga kommer att hjälpa dig att leverera ett gott resultat. Erfarenhet av verksamhetssystemet Procapita är meriterande.
Som person är du noggrann, strukturerad, bra på samarbete och ansvarsfull.

ÖVRIGT
Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet men vi tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Dagtid. Tillsvidareanställning, tillträde: snarast.

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-02-23
Ange följande referens när du ansöker: A541776
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Pernilla Andéason, Resultatenhetschef 08-5230 2032

Facklig kontakt
Fackliga företrädare nås via kommunens Kontaktce 08-5230 1000

Företag
Södertälje kommun, Myndigheten för äldre och personer med funktionsnedsättning

Adress
Södertälje kommun, Myndigheten för äldre och personer med funktionsnedsättning
Campusgatan 26
15189 Södertälje

Kontorsadress
15189

Jobbnummer
2660779

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Södertälje kommun, Myndigheten för äldre och personer med funkti

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Södertälje kommun, Myndigheten för äldre och personer med funkti: