Uppdragsansvarig chef för personlig assistans i Östergötland

Olivia Personlig Assistans AB / Sjukvårdschefsjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla sjukvårdschefsjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Olivia Personlig Assistans AB i Norrköping, Finspång, Linköping, Katrineholm, Åtvidaberg eller i hela Sverige

På Olivia Personlig Assistans arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du?

Publiceringsdatum
2020-11-17

Om tjänsten
Vill du vara med och skapa framtidens personliga assistans tillsammans med oss? Vi söker dig som motiveras av att arbeta med människor, utveckling och vars hjärta klappar för omsorg.

Nu söker vi en Uppdragsansvarig chef till vår enhet i Östergötland med kontor i Linköping och Norrköping. Hos oss arbetar du i ett team med kollegor som stöttar och guidar varandra i det dagliga arbetet. Vi strävar efter att ha ett professionellt och varmt klimat i vår arbetsgrupp där kunden alltid står i fokus. Vi strävar även efter att alla våra anställda, från assistent till Uppdragsansvarig chef, ska ha en god arbetsmiljö och en bra och hållbar arbetssituation som gör att de trivs.

Du har ansvaret för helheten kring våra kunders personliga assistans. Som Uppdragsansvarig chef är du kontaktperson för kunden och närmsta chef för de personliga assistenterna. I arbetsuppgifterna ingår bl.a. kontakt med kunder, kvalitetsarbete och aktiviteter, rekrytering och bemanning, externa kontakter som Försäkringskassa och god man, lönerapportering och administration av assistanstimmar. I chefskapet gentemot assistenter ingår t.ex. att hålla i personalmöten, utveckling- och lönesamtal, arbetsmiljöarbete och konflikthantering. Med din kunskap och med ett personligt engagemang bidrar du till att skapa trygghet för våra kunder och till att våra assistenter känner arbetsglädje, stolthet och lugn i sin arbetssituation.

Om dig

För att lyckas väl i rollen har du har tidigare erfarenhet av personalplanering och arbetsledning. Du har ett lösningsfokuserat förhållningssätt till ditt arbete och du gillar att ta initiativ och driva förändring som leder till förbättring och utveckling. I din roll är du affärsmässig och tydligt resultatinriktad. Din kommunikativa förmåga är pedagogisk, lyhörd och effektiv. Likaså har du en god förmåga att planera, följa upp och utvärdera. Som person är du tydligt värderingsstyrd och du har ett hjärta för den typ av verksamhet som Olivia Personlig Assistans bedriver.

Du inspirerar dina medarbetare till nytänkande och utveckling och du skapar möjlighet för andra att ta mer ansvar och vara med och påverka beslut. Genom ditt ledarskap får du andra att vilja, våga och växa.

Du innehar B-körkort.

Omfattning:

Tjänsten är på 100% och är placerad i Östergötland. Tjänsten innebär resor inom regionen och arbete utanför kontorstid kan ibland förekomma.

Tillträde: Enligt överenskommelse.

Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning.

Om rekryteringsprocessen

Sista ansökningsdag är den 6 december men vänta inte med att skicka in din ansökan eftersom urval och intervjuer sker löpande.

Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta regionchef Linda Sundberg på 070-458 97 76, linda.sundberg@olivia.se eller Uppdragsansvarig chef Emma Augustsson på 070-866 76 75, emma.augustsson@olivia.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-12-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Olivia Personlig Assistans AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Olivia Personlig Assistans AB (org.nr 556630-8986), https://www.oliviapersonligassistans.se/

Jobbnummer
5449075

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Olivia Personlig Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Olivia Personlig Assistans AB: