Trienniumgruppen söker administrativ koordinator i Stockholm
Triennium Stockholm AB / Backofficejobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Triennium Stockholm AB i Solna "Trienniumgruppen arbetar med teknisk fastighetsförvaltning. Vårt mål är att alltid överträffa våra kunder förväntningar. Vi expanderar nu kraftigt inom hela vårt geografiska verksamhetsområde.
Våra kunder ska känna sig mer än nöjda och därför gör vi alltid lite mer än vad som förväntas av oss. Vi kan el, värme, sanitet, VVS, ventilation, styr- och reglerteknik, byggservice och projektledning."
Trienniumgruppen finns från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vi sköter den tekniska förvaltningen av våra kunders fastigheter. Gruppen omsätter i bolagen Triennium Fastighetsentreprenad, FastighetsCompetens i Norrland, Triennium Stockholm AB, Triennium Syd AB, JM Städservice AB och Green Clean Sverige AB drygt 200 miljoner med bra resultat. Vi sköter kommersiella fastigheter med butiker, kontor och lager, men även andra typer av fastigheter finns i beståndet.
Nu behöver vi fler medarbetare med ett genuint intresse för fastigheter.
Arbetsuppgifterna
I hos oss kommer du att arbeta nära vår vVD, som är veksamhetsansvarig. Dina arbetsuppgifter kan bland annat vara allt ifrån att administrera och sammanställa material till såväl kunder som internt, direktkontakt med kunder samt utföra löpande administrativt arbete. Du kommer att ha en s.k. spindel-i-nätet roll.
På kort tid kommer du få en mycket god inblick i hur en fastighetsförvaltare tänker och vad som är viktigt i förvaltning av fastigheter. Tjänsten är en utmärkt språngbräda som ger dig möjlighet att utvecklas vidare inom vårt företag om du visar framfötterna!
Utbildning/erfarenhet
Vi söker nu dig som har eftergymnasial utbildning och har ett stort intresse för service och administration.
Ett krav är att du har goda kunskaper i Microsoft-paketet. Har du även systemkunskap och/eller har lätt för att lära dig hantera nya system är det ett plus. Du behärskar svenska väl i tal och skrift. Erfarenhet av liknande tjänst är meriterande.
Personliga egenskaper
I denna rekryteringsprocess läggs stor vikt vid de personliga egenskaperna. Arbetet kräver att du är strukturerad, noggrann, självgående och flexibel. Du har god förmåga att planera och strukturera ditt arbete och du behöver snabbt kunna sätta in dig i befintligt arbetssätt och process i hur vi jobbar. Vi ser att du har både intresse och förmåga att söka svar på de frågor som uppkommer och att du tilltalas av att få vara med och bygga upp den administrativa processen.
Vi söker dig som vill utvecklas inom området, är kvalitetsmedveten, energisk, ordningsam, positiv och har en stark egen drivkraft. Du är social, självgående, gillar service och har förmåga att fatta beslut när så krävs. Du är flexibel och kan arbeta både självständigt och i grupp samt gillar att ha många bollar i luften.
Vi erbjuder dig en trygg tillsvidareanställning i ett prestigelöst och modernt företag med bra företagskultur och goda värderingar. Naturligtvis har vi kollektivavtal.
Sitter i fint ljust kontor i närhet av T-bana Näckrosen. Tillträde snarast möjligt!
Mer information finns på
www.triennium.se Kan du tänka dig en framtid inom Trienniumgruppen kontaktar du Julia Matushkin,
julia.matushkin@treinnium.se. Urval kommer att ske löpande.
Publiceringsdatum2020-10-14Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-11-15
AdressTriennium Stockholm AB
Näckrosvägen 15
16937 Solna
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Triennium Stockholm AB (org.nr 556576-1888)
Näckrosvägen 15 (
visa karta)
169 37 SOLNA
Ansökan E-post:
julia.matushkin@triennium.se Jobbnummer 5399734
Observera att sista ansökningsdag har passerat.