Trädgårdsarbetare sökes till Ängelholm/Helsingborgsområdet
Maxkompetens Sverige AB / Trädgårdsodlarjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla trädgårdsodlarjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Maxkompetens Sverige AB i Helsingborg,
Ängelholm,
Klippan,
Kävlinge,
Perstorp eller i
hela Sverige Tycker du om att arbeta utomhus med trädgårdsarbete och vill arbeta i ett företag med stort fokus på arbetsglädje? Gillar du dessutom att hålla rent och snyggt runt omkring dig? Då kanske du är den vi söker!
Vi söker nu en Trädgårdsarbetare till vår kund i Helsingborg-/Ängelholms-området.
Publiceringsdatum2022-04-08ArbetsuppgifterDina arbetsuppgifter kommer att bestå mestadels av allmän trädgårdsskötsel så som gräsklippning, klippa häckar, fixa i rabatter m.m. Arbetsuppgifter inom lokalvård såsom trapphusstädning men även andra liknande arbetsuppgifter kan förekomma beroende på säsong.
ProfilDen vi söker behöver ha ett stort eget driv och en god social förmåga. Det är viktigt att du trivs med att arbeta med frihet under ansvar och kan ta egna initiativ och arbeta självständigt. Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet.
Kvalifikationer• Kompetens och erfarenhet inom yrket
• B-körkort
• Att du behärskar svenska språket i tal och skrift
Övrig information
Placeringsort: Ängelholm/Helsingborg
Start: Omgående
Varaktighet: Tillsvidare
Arbetstid: Heltid, Dagtid
Lön: Individuell lönesättning
PART Fastighetsförvaltning AB har valt att samarbeta med Maxkompetens i denna rekryteringsprocess.
Har du frågor angående tjänsten så kontakta gärna ansvarig rekryterare på Maxkompetens, Sara Hollsten på telefon 0733-20 56 33 eller via mail
sara.hollsten@maxkompetens.se Urval och intervjuer kommer ske löpande i denna process så ansök gärna på
www.maxkompetens.se redan idag!
Ansökningar via e-post mottages ej på grund av GDPR.
Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003. Vi har kunduppdrag i hela landet och kontor i; Stockholm, Växjö, Kristianstad, Halmstad, Borås & Göteborg. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 250 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.
FöretagetPART Fastighetsförvaltning AB är specialister på ekonomisk och teknisk fastighetsförvaltning för bostadsrättsföreningar, privata fastighetsägare och fastighetsbolag. Hos oss får du uppleva det lilla företags närhet till kunder och kollegor. Du är med och kan påverka både din vardag och din utveckling.
I vår affärsidé finns uttalat att vi utför våra tjänster med engagemang, kompetens, erfarenhet och personlig service. Det är viktigt för oss för det är just det som skiljer oss från andra i branschen. Vi ställer höga krav på Dig men om du står för engagemanget och personlig service både externt mot våra kunder, som utgörs av fastighetsägare och dess hyresgäster, och internt mot dina arbetskamrater så ser vi till att du får kompetensutveckling och erfarenhet.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-05-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagMaxkompetens Sverige AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "8185".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Maxkompetens Sverige AB (org.nr 556647-6957),
http://www.maxkompetens.se Körkort För detta jobb krävs körkort.
Kontakt Sara Hollsten
sara.hollsten@maxkompetens.se +46 73 320 56 33 Jobbnummer 6521243
Observera att sista ansökningsdag har passerat.