Timvikarie Sjuksköterska till Söndagsgården
Vardaga / Sjuksköterskejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla sjuksköterskejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Vardaga i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vi gör världen lite bättre, en människa i taget"
Vi söker dig som vill vara med och utveckla Vardaga tillsammans med oss! Vi erbjuder äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Vardaga finns i hela Sverige. Att jobba hos oss innebär många möjligheter, ett stort ansvar och inte minst en glädje över att se människor trivas och känna trygghet. Vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. I det dagliga arbetet betyder det att varje enskild person i alla våra verksamheter ska leva ett så gott liv som möjligt och bemötas med respekt. Vi har en företagskultur som präglas av våra värderingar: respekt, ansvar, kunskap och enkelhet. De som jobbar hos oss delar dessa värderingar och bidrar aktivt till att hålla dem levande.
Vi söker timvikarie Legitimerad Sjuksköterska till Söndagsgården.
Söndagsgården är Vardaga egen regi som öppnade i december 2010 som ligger i det natursköna veckodagsområdet i Hökarängen. Huset består av 54 platser med inriktning mot demenssjuka yngre och äldre. Verksamheten innefattar även korttidsboende för demenssjuka.
Ditt uppdrag
Ditt uppdrag är att vara omvårdnadsansvarig sjuksköterska för ett antalboende. Du ingår i ett team med omvårdnadspersonal, arbetsterapeut och fysioterapeut. Ni arbetar tätt ihop och din roll i teamet är att handleda i omvårdnaden och att ansvara för att medicinska ordinationer följs. Teamet ska tillsammans skapa och bibehålla goda relationer med de boende, anhöriga och uppdragsgivare. I din roll ingår att regelbundet göra riskbedömningar ochuppföljningar samt att utveckla kvaliteten i verksamheten enligt Vardagas koncept.
Publiceringsdatum2018-08-17KvalifikationerVi söker dig som är legitimerad sjuksköterska. Det är meriterande om du har erfarenhet av äldreomsorg. Du har ett professionellt och pedagogisk förhållningssätt och tycker om att arbeta i team. Arbetet kräver att du är självständig och kan ta beslut utifrån dina egna bedömningar. Du har god datorvana och erfarenhet av dokumentation. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Vi erbjuder
Endast dagtjänst. En arbetsplats med engagerade medarbetare, god gemenskap, möjlighet att påverka och närvarande ledare som deltar i det dagliga arbetet. Våra medarbetare får kompetensutvecklingvia vår utbildningsenhet LÄRA. Vi har kollektivavtal med tjänstepension och erbjuder förmåner som friskvårds- och skobidrag.
Vi eftersträvar en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka.
Övrig informationLön: Vi tillämpar individuell lönesättning
Tillträdesdatum:
Sista ansökningsdag:
För mer information kontakta: Lisa Larsson tfn: 073- 377 55 21
E-postadress:
Lisa.Larsson2@vardaga.seFacklig kontakt:
Vårdförbundet, Hampus Kalpakas, Mobil: 076-621 73 30, Mail:
haralampos.kalpakas@vardaga.seVision, Magnus Sällström, Mobil:076-6217721,
Mail:
vision@ambea.seKommunal, Team Ambea, Telefon: 010-442 90 14,
Mail:
pvo.ambea.stockholm@kommunal.sePå Vardagas cirka 80 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Våra 7 000 medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. (
http://www.vardaga.se) www.vardaga.se (
http://www.vardaga.se)Varaktighet, arbetstid
Deltid Timvikariat sjuksköterska
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-09-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMadeleine Wahlström
madeleine.wahlstrom@vardaga.se 0733-77 59 00
FöretagVardaga
AdressVardaga
Box 1565
17129 Stockholms län
KontorsadressBox 1565, Stockholms län
Jobbnummer 4295501
Observera att sista ansökningsdag har passerat.