Timavlönad Administratör till Socialförvaltningens reception

Varbergs kommun, Uppdragsavdelningen / Receptionistjobb / Varberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Varberg, Falkenberg, Kungsbacka, Halmstad, Mölndal eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Varbergs kommun, Uppdragsavdelningen i Varberg

I Varbergs kommun är vi cirka 5 000 medarbetare som delar en och samma verksamhetsidé: Vi ska förenkla människors vardag och inspirera dem att uppnå sina drömmar. Detta gör vi på väldigt många olika sätt, det finns mer än 135 olika yrken i vår breda verksamhet. Varberg växer och behoven av kommunens tjänster både ökar och förändras, därför behöver vi din kompetens.
Vill du växa med oss?

Om arbetsplatsen
Varbergs kommun har en vision: år 2025 ska vi vara Västkustens kreativa mittpunkt. På vägen dit ska mycket hända. Var du än bor i Varberg finns havet, bokskogen, landsbygden, staden och kulturen inom räckhåll. Varberg har en fin stadskärna, goda kommunikationer och en intressant historia. Varbergs kommun har cirka 63 000 invånare och en stadig befolkningstillväxt. Kommunen står inför flera spännande satsningar där bostäder, kommunikation och fritidsaktiviteter är i fokus.

Socialförvaltningen erbjuder ett självständigt och omväxlande arbete inom vård och omsorg där du kan arbeta på varierande tider.

Arbetar du med vård och omsorg i Varbergs kommun så är du i en organisation där vi sätter människors behov av hjälp i centrum. Det handlar också om att bemöta alla med respekt. Kvalitet inom socialt arbete betyder att vi levererar omsorg och service som motsvarar den enskildes behov. Vi arbetar utifrån ett rehabiliterande synsätt där vi i alla led fokuserar på de resurser och den vitalitet som finns hos varje människa.




Publiceringsdatum
2020-12-18

Arbetsuppgifter
Vi söker Dig som vill arbeta i receptionen på Socialförvaltningens Uppdragsavdelning, Birger Svenssons väg 28 b.
Vi erbjuder ett omväxlande arbete i en organisation som hela tiden förändras och utvecklas och där alla har ett gemensamt ansvar för att arbetet bedrivs på ett effektivt och kreativt sätt. Receptionsarbetet ska i första hand rikta sig mot våra kunder men också medarbetare och enhetschefer på Uppdragsavdelningen.

Du kommer i huvudsak att arbeta med receptionsarbete där kundfokus och ett gott bemötande är fokus. Viss posthantering förekommer samt att vara behjälplig med andra förekommande arbetsuppgifter vid behov.



Kvalifikationer
Vi söker dig som just nu studerar eller har eftergymnasial utbildning inom administration och/eller service, socialt arbete eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer lämplig. Vi ser gärna att du har arbetat med receptionsarbete/kundkontakter tidigare. Vi ser kunskap om förvaltningens verksamhetssystem Procapita som meriterande.

Arbetet kräver att Du är serviceinriktad, noggrann och flexibel. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet, i vilken god samarbetsförmåga och förmåga till struktur i arbetet är viktiga inslag. Vi ser också att Du är positiv och prestigelös.


ÖVRIGT
Varbergs kommun är sedan 2015 en rökfri arbetsplats.

Inför denna annonsering har vi noggrant valt vilka annonsplatser vi vill annonsera i och undanber oss därför kontakt med annonsörer och bemanningsföretag.

Varaktighet, arbetstid
Timavlönad. Vid behov Tidsbegränsad anställning, tillträde: Tillträde enligt överenskommelse. Möjlighet till förlängning finns. , upphör: 2022-02-28 .

Ersättning
Enligt avtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-01-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Varbergs kommun, Uppdragsavdelningen

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "A995265".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Varbergs kommun (org.nr 212000-1249)

Arbetsplats
Varbergs kommun, Uppdragsavdelningen

Jobbnummer
5496489

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Varbergs kommun, Uppdragsavdelningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Varbergs kommun, Uppdragsavdelningen: