Timanställning till LloydsApotek i Stockholmsregionen
Admenta Sweden AB / Kassapersonalsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kassapersonalsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Admenta Sweden AB i Stockholm,
Sundbyberg,
Huddinge,
Upplands Väsby,
Österåker eller i
hela Sverige LloydsApotek öppnade sitt första svenska apotek i Eskilstuna i februari 2010, då under namnet DocMorris. Idag driver LloydsApotek 79 stycken apotek på ett 40-tal orter över hela Sverige. LloydsApotek vill på ett passionerat och effektivt sätt erbjuda meningsfulla och innovativa apotekstjänster som inspirerar människor till ett mer positivt liv. Hos LloydsApotek möter kunden kompetent och välutbildad personal som är experter inom receptbelagda läkemedel, hud och värk.
LloydsApotek är en del av McKesson Europe. McKesson Corporation, med huvudkontor i USA, är huvudägare i McKesson Europe AG. McKesson är en global ledare inom produktflöden för vården, öppenvårdsapotek, cancer- och specialistvård samt tekniska systemlösningar för vården.
LloydsApotek i Stockholm söker flera behovsanställda som tycker om att
ge service till kunder och är nyfiken på att arbeta i apoteksbranschen. Läs mer och sök tjänsten redan idag.
Publiceringsdatum2020-03-24Dina arbetsuppgifterJust nu har vi högt tryck på våra apotek och är i behov av tillfällig personal omgående i Stockholmsregionen. Det gäller för områdena: Garnisonen, Lidingö och Upplands Väsby.
Arbetsuppgifterna innebär att hjälpa och stötta apotekspersonalen med diverse uppgifter beroende på din kompetens, bland annat
med att plocka varor och stå i kassan. Du finns på plats och assisterar både
kunder och dina kollegor med gott humör och en positiv inställning.
Detta en behovsanställning på timmar som innebär att du kommer att jobba efter behov.
KvalifikationerVi söker dig som är serviceinriktad och trivs med att ha mycket att göra på jobbet. Du tycker om att möta kunder och vet hur man gör det lilla extra för ett bra kundmöte. Tidigare erfarenhet av kundmöte, kassavana och varuplock är meriterande men inte ett krav. Om du studerar till farmaceut är det ett plus.
Dina personliga egenskaperSom person trivs du med att ta hand om kunder och det är viktigt för dig att varje enskild kund får bästa service. Du är social och framåt, ansvarsfull i arbetet med en förmåga att växla mellan arbetsuppgifter. Du trivs med att arbeta i team och gillar ordning och reda.
Vi erbjuder
Hos oss på LloydsApotek får du möjligheten att vara med på den spännande resa det innebär att bygga en apotekskedja från grunden. Vår organisation präglas av korta beslutsvägar som ger dig som medarbetare möjlighet att vara med och påverka och att utvecklas. Din personliga utveckling är viktig för oss, därför satsar vi på att alla medarbetare på varje apotek får den kompetensutveckling som behövs. Förutom digitala utbildningar erbjuder vi interna utbildningar inom rådgivning, egenvård, farmakoterapi, produktkunskap och ledarskap.
Vi erbjuder dig möjlighet att växa med oss både på den lokala orten och inom vår internationella koncern. Vi söker dig som värdesätter kundfokus, kvalitet, kompetens och som har vilja och driv att vara med och bygga upp LloydsApotek i Sverige.
Låter det här som en utmaning för dig? Sök då tjänsten snarast, urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Välkommen till ett apotek som vågar tänka nytt!
Kontaktinformation
Lisa Ludén, HR Business Partner, 076-698 32 00,
lisa.luden@lloydsapotek.seArbetsplats
Stockholm
Varaktighet, arbetstid
Deltid 50%. Visstid 11 dagar - 3 månader.
Ersättning•
Fast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-04-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAdmenta Sweden AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4214874128".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Admenta Sweden AB (org.nr 556785-4913),
https://www.lloydsapotek.se/ Arbetsplats LloydsApotek
Jobbnummer 5163905
Observera att sista ansökningsdag har passerat.