Till vår kund Gavlegårdarna söker vi nu 3 kundassistenter
Manpower AB / Kundservicejobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower AB i Gävle,
Sandviken,
Ockelbo,
Tierp,
Hofors eller i
hela Sverige Brinner du för att ge kundnära service och finns tillgänglig för nya utmaningar omgående? Vill du utveckla dina kunskaper inom service och är nyfiken på att arbeta inom kundtjänst? Vi på Manpower söker just nu 3 Kundassistenter till Gavlegårdarna i Gävle. Här får du chansen att jobba i ett drivet och stöttande team med kollegor som har roligt tillsammans. Låter det intressant? Varmt välkommen med din ansökan!
Ort: Gävle, 100% på plats.
Uppdraget: 3 st föräldravikariat om minst 1 år.
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Arbetstid: Vardagar mellan 7-15:30 eller 7:30-16:00.
Om rollen
Som Kundassistent har du den daglig kontakten med kunderna. Kontakten sker mestadels via telefon, men även via chatt/mail och till viss del reception. Det är en omväxlande arbete där det krävs att du både är nyfiken och har ett brinnande intresse för att hjälpa kunder. Ett stort plus är tidigare erfarenhet från arbete inom kundservice och kundkontakt via telefon eller liknande.
Som Kundassistent är du oftast Gavlegårdarnas "ansikte" utåt. Det är av stor vikt att du arbetar på ett välkomnande, och ansvarsfullt sätt med ta emot våra kunders ärenden och lösa kundens problem inom aktuella rutiner och processer som gäller, samtidigt säkerställa att kunden förstått och accepterat lösningen. Det är kundassistenten som ger rätt service, vid rätt tillfälle och på rätt sätt till alla kunder. För oss handlar det om tillgänglighet, service och kommunikation. Vi lägger stor vikt på ett gott bemötande och att kunden ska känna sig hörd och sedd. Vi vill vara personliga och se till alla kunders egna behov.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:
* Svara på allmänna frågor om uthyrning och att söka bostad
* Ta emot kunders frågor och utifrån det hjälpa kunder med tillhörande frågor
* Ge statusinformation om pågående ärenden
* Ta emot felanmälningar
* Nyckel- och tagghantering
* Betalningsärenden, såsom hyresbetalningar, underhåll- och tillvalsbeställningar
* Skriva avtal för fordonsplatser och förråd
* Uppsägningar av bostad, fordonsplats och förråd
Om dig:
För att lyckas i den här rollen är det viktigt att du är en person som trivs med att ge utmärkt service med kunden i fokus. Du har en förmåga att planera och genomföra dina arbetsuppgifter på ett systematiskt och strukturerat sätt, samtidigt som du är lyhörd för kundens behov. Du har en god kommunikativ förmåga och är van att kommunicera ditt budskap tydligt, vänligt och på ett kärnfullt sätt. Du är en lagspelare och trivs i att arbeta både självständigt arbete såväl som samarbete med andra.
Vad kan vi erbjuda dig?
Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid. Låter detta intressant tveka inte att skicka in en ansökan genom att klicka på "ansök", för att just du ska bli aktuell för framtida uppdrag!
Publiceringsdatum2024-01-30Kontaktperson för detta jobbDu söker tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida manpower.se. Sedan genom att klicka på "Ansök" till höger här på sidan. Då vi arbetar med löpande urval kan tjänsterna komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om du har frågor kring annonsen kan du kontakta Tobias Troije,
tobias.troije@manpower.se Ersättning Not Specified
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-02-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ee2c8709-c367-".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Manpower AB (org.nr 556348-1588)
Jobbnummer 8432313
Observera att sista ansökningsdag har passerat.