Teknisk kundkoordinator till telekomföretag

Bravura / Datajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla datajobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.

Publiceringsdatum
2016-06-30

Företaget
Företaget är en stor svensk koncern inom Telekommunikation. De bedriver sin verksamhet i hela Europa och är en av Europas största koncerner. De äger ett av världens största fibernät och satsar flera miljarder på att bygga ut den fasta och mobila infrastrukturen i Sverige. Företaget har kontor över hela Europa och tusentals anställda, vilket medför att det finns mycket goda karriärsmöjligheter.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som teknisk kundkoordinator ansvar du för befintliga kunders telefoni- och datakomtjänster under deras avtalsperiod. Arbetsuppgifterna är användarrelaterade och du säkerställer leveransnivån genom kontinuerliga telefonsamtal och videokonferenser. Rollen innebär tät dialog och samarbete med såväl kollegor som kunder för att ständigt följa upp och förbättra era samarbeten och leveranser. Du ingår i ett team med kompetenta och kollegor och du erbjuds mentor, utbildning och avstämningar för att nå maximal utveckling. På sikt finns det mycket goda utvecklingsmöjligheter.

Kvalifikationer
• Arbetslivserfarenhet från kundnära samarbeten, såsom B2B, projektledning eller leveransansvar
• Det är meriterande om du har branscherfarenhet
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska

För att trivas i rollen är du arbetsfokuserad och söker aktivt utmaningar i din vardag. Du sätter upp tydliga mål för dig själv och arbetar hårt för att nå dem. Du är trygg i dig själv och har en fallenhet för att skapa och underhålla relationer. Vidare har du ett bra tillvägagångssätt för att lösa problem och har en lösningsfokuserad inställning.

Övrig information:

Start: augusti/september 2016
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/ .

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan

Sökord: Junior Service Managers, telefonitjänster, datakomtjänster, IKT, telefoni, videokonferens, projektledning, B2B, nyexaminerad, teknik, Stockholm

Varaktighet, arbetstid
Enligt överenskommelse., Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-07-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Nina Wålstedt 08-40024050 nina.walstedt@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2933648

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: