Teknikintresserade medarbetare till 3:s Kundservice
3 / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos 3 i Stockholm,
Solna,
Täby,
Södertälje,
Gnesta eller i
hela Sverige 3 vågar vara annorlunda. Vi är ett snabbt växande företag som ständigt utmanar marknaden för mobil kommunikation i vår kamp för Sveriges nöjdaste kunder. Nu söker vi engagerade medarbetare som vill bli bäst på det de gör i en energifylld miljö med ett högt tempo och högt satta mål.
Är du suverän på teknik? Då söker vårt routerteam dig just nu. Rollen som kundansvarig i teknikteamet går ut på att hjälpa våra bredbandskunder över telefon, att ta ägandeskap för deras problem och hitta en lösning som passar både företaget och kunden. Vi strävar efter att ständigt bli bättre i kampen för nöjdare kunder. Du förväntas kunna hantera alla samtal som kommer in till Kundservice, men du blir en specialiserad inom bredband. Till stor del utgörs tjänsten av ett säljuppdrag - för hur ska du kunna erbjuda kunderna det som passar dem bäst om du inte kan sälja produkter, paket eller tjänster till dem?
För att trivas hos oss så krävs det att du är flexibel och prestigelös, samtidigt som du är en social människa som uppskattar att jobba i team i ett öppet kontorslandskap.
Vi ser att du som söker:
• Har stor social förmåga med en mognad som gör att du kan hantera olika sorters människor på ett enkelt sätt
• Har ett stort teknikintresse och strävar alltid efter att lära sig nya saker
• Har arbetat imorn sälj
• Du ser problem som utmaningar - du är lösningsfokuserad
• Gillar att bli målstyrd för att på så sätt utvecklas vidare i din arbetsroll
• Ser det som en självklarhet att ta ansvar över ditt arbete och har struktur för att kunna hantera flera saker samtidigt
• Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
• Kan ge det där lilla extra och vågar sticka ut
Det är meriterande om du arbetat med liknande uppgifter tidigare. Har du det vi letar efter så kommer vi ge dig det du behöver för att lyckas i den här rollen, allt från utbildningar till coachning. Men vi kommer kräva mycket tillbaka. Det är mycket att lära och du kommer behöva kämpa. Men gör det med rätt inställning så kommer det här kommer bli det roligaste arbete du haft!
Tjänsten är endast på heltid, med 6 månader provanställning som övergår i tillsvidaretjänst. Du kommer arbeta schemalagt med varierande arbetstider då vi har öppettider mellan 08.00-20.00 på vardagar och 10.00-19.00 på helger. Tjänst är med start som tidigast vid nästa utbildningstillfälle 2015-05-18. Om detta datum inte passar finns det gott om utbildningsstarter i ett senare skede.
När du skickar in din ansökan kommer du att få ett automatiskt mail med länk till ett test. Tester undersöker om du matchar de krav vi ställt till denna roll. Testet är helt frivilligt att genomföra, men vi använder det som en stor del i rekryteringen, som ett sätt att kunna göra objektiva bedömningar. Därför ser vi görna att du besvarar testet, vilket tar ca 30 min att genomföra.
Har du några frågor kan du kontakta gruppchef Philip Hagenfeldt på 0735-43 81 78 eller rekryterare Anne-Marie Gustafsson på 0735-43 85 19.
Varmt välkommen in med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid -
Publiceringsdatum2015-05-07ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretag3
Adress3
Lindhagensgatan 98
10425 Stockholm
KontorsadressLindhagensgatan 98
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2283219
Observera att sista ansökningsdag har passerat.