Technical Account Manager till Nordlo i Stockholm
Nordlo Stockholm City AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nordlo Stockholm City AB i Stockholm,
Göteborg eller i
hela Sverige Lockas du av tanken på att susa fram längs en vild fors i en flotte och känna adrenalinet pumpa i dina ådror? Kanske är spänningen i att få nya smakupplevelser gott nog när du grillar i en grönskande trädgård medan du umgås med vänner?
Vi på Nordlo söker nu fler medarbetare som tycker att fritiden är viktig men som under arbetstid vill utvecklas tillsammans med oss.
Om dig och din roll som Technical Account Manager
Som Technical Account Manager är ditt ansvar att effektivisera kundens IT-miljö genom nära samarbete med IT-tekniker och KAM-kollegor. Du är en expert på kundens behov och tekniska miljö, och leder möten med beslutsfattare och ledningspersonal. Du är också uppmärksam på affärsmöjligheter och agerar som specialiststöd för säljavdelningen.
Du har god kommunikationsförmåga och kan förklara tekniska detaljer på ett professionellt sätt, och är en pålitlig teknisk rådgivare. Du är prestigelös, delaktig och behjälplig i den övriga leveransverksamheten och fokuserar på att hjälpa människor och hitta lösningar.
Vi letar efter en person med gedigen erfarenhet från IT-branschen och en bred teknisk kunskap. Som Technical Account Manager hos oss behöver du känna dig riktigt hemma med att hantera Windows-servrar inklusive Active Directory, nätverksinfrastruktur, Azure och Microsoft 365. Vi söker en person med en passion för teknologi och som drivs av att lösa komplexa tekniska problem.
Vi söker någon som förstår helheten i IT-leveransen, är driven och har en passion för teknik. Känner du igen dig? Då kan det här vara rätt roll för dig!
Krav:
Ett par års erfarenhet som IT-tekniker
Goda kunskaper i svenska och engelska
Om Nordlo
Med 850 kollegor på 45+ kontor i Sverige och Norge levererar vi tjänster inom IT-infrastruktur till kunder inom både offentlig och privat sektor. Vi utvecklar våra kunder och stärker deras konkurrenskraft genom ett brett tjänsteerbjudande och skalbara lösningar. Vi finns till för att stärka våra kunder och effektivisera deras verksamhet.
För att du ska och må bra i vår organisation är ditt välmående viktigt för oss. Vi tror på en mångfald och arbetar aktivt för en jämlik och inkluderande företagskultur. Hos oss är det också självklart att du som anställd:
Får en god balans mellan arbetstid och fritid
Är delaktig och har möjlighet att påverka
Ett nära samarbete mellan team och kollegor
Ett lyhört och närvarande ledarskap
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-09-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Nordlo Stockholm City AB (org.nr 556347-0540),
https://nordlo.com/ Hälsingegatan 40 (
visa karta)
113 43 STOCKHOLM
Jobbnummer 7982630
Observera att sista ansökningsdag har passerat.