Teamleader med erfarenhet till servicedesk
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-05-03FöretagetFöretaget är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. De utvecklar människors kompetens och matchar dem till jobb i arbetslivets alla skeden. Samtidigt stärker de företags och organisationers konkurrenskraft och förmåga att möta arbetsmarknadens skiftande utmaningar. På så sätt är de med och bidrar till ett mer konkurrenskraftigt näringsliv och en mer effektiv arbetsmarknad, där fler människor kommer i egenförsörjning.
Dina arbetsuppgifterSom teamleader för servicedesk är du delaktig i att bygga vidare på avdelningen med resten av gruppen som idag består av sex personer samt en chef. Du är gruppens mest seniora tekniker och kommer arbeta nära verksamheten och även stötta servicedesk i det dagliga arbetet. Tillsammans med chefen för avdelningen Service & Support ansvarar du för att företagets användare får service och bemötande i världsklass.
Vidare är du initiativtagaren gällande utvecklingen och användandet inom Office 365. Du får chansen att arbeta med de nya funktionerna och även finna smarta tekniska lösningar på vardagliga problem.
I rollen ingår även arbetsuppgifter som att coacha medarbetarna, hantera beställningar, tekniska frågor och felanmälningar, ansvara för schemaläggning, förvalta och utveckla dokumentation, driva framgångs- och förbättringsarbetet gällande servicedesk samt analysera problem, felsöka och komma med lösningsförslag gällande IT-miljön.
Kvalifikationer• Gymnasiekompetens
• Några års erfarenhet av IT-verksamhet
• Goda kunskaper inom Microsofts operativsystem, Office 365
• Tidigare erfarenhet av teamleaderroll är meriterande
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, såväl på svenska som engelska
Vi lägger stor vikt på personlighet i rekryteringsprocessen för denna roll; ditt engagemang och intresse för IT samt ledarskap väger tungt. Då du har mycket ansvar i rollen krävs det att du är ansvarfull, representativ och har en god känsla för service. Du är gruppens främsta tekniker och bör därför vara lösningsorienterad och självgående. Vidare är du en van ledare och vi tror att du på grund av det är kommunikativ och har lätt för att anpassa dig till olika individer.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: servicedesk, IT-support, felsökning, support, mjukvara, hårdvara, drift, service, teamleader, teamlederare
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMartina Liström
martina.listrom@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3472464
Observera att sista ansökningsdag har passerat.