Teamchef Kundcenter till bolag inom infrastruktur
Barona Human Resource Services AB / Ekonomichefsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomichefsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Barona Human Resource Services AB i Göteborg,
Mölndal,
Bollebygd,
Alingsås,
Stenungsund eller i
hela Sverige Nu söker vi en trygg, empatisk och strukturerad ledare med erfarenhet av kundservice till en mycket spännande tjänst som teamchef för ett kundcenter i Göteborg. Har du ett intuitivt förhållningssätt till förändringsarbete samt fokus på medarbetaren i en prestationsmiljö? Då kan du vara den vi söker!
Om bolaget
Vi söker en teamchef till ett bolag som är verksamt inom tekniska tjänster för infrastruktur. Med över 8000 anställda, huvudkontor i Stockholm och en omsättning på 1,3 miljarder euro är detta bolag ledande i Nordeuropa. Tjänsten som Teamchef utgår från kontoret på Hisingen och anställningen inleds med 6 månaders provanställning via Barona, vilken sedan förväntas övergå till anställning direkt hos bolaget.
Om tjänsten
Som teamchef inom kundcenter ansvarar du för att leda, planera och kvalitetssäkra det löpande arbetet. Du kommer även ha stort fokus på att utveckla verksamheten och därmed driva och implementera de projekt som är planerade framåt. Du har personalansvar för ca 20-25 medarbetare.
Typiska arbetsuppgifter
• Resultat- och budgetansvar
• Schemaläggning och daglig drift
• Ansvara för uppfyllande av KPI:er, efterlevnad av befintliga rutiner och processer samt förvalta och förfina befintlig affärsmodell
• Driva nya projekt och utveckla verksamheten med fokus på kundnytta, effektivisering, tillgänglighet, utbildning och internsupport
• Delta i projekt rörande tekniska lösningar och digitalisering
• Rekrytera ny personal till avdelningen vid behov
Vem söker vi?
Tjänsten passar dig som trivs i en ledande roll och är duktig på att skapa resultat tillsammans med andra människor. I den här rollen erbjuds du en möjlighet att utveckla en avdelning, arbeta nära en ledningsgrupp och tillsammans med kompetenta kollegor skapa service i världsklass. Här får du möjligheten att verka i en organisation där ditt ledarskap och resultat gör stor skillnad i det dagliga arbetet såväl som för framtiden!
Du...
• trivs i en verksamhet som präglas av ett högt förändringstempo där kunden står i fokus
• är en resultatinriktad ledare med erfarenhet av att leda andra antingen i en chefsroll alternativt i en roll som teamledare eller motsvarande
• har gedigen erfarenhet från kundservice
• har ett tydligt process- och systemtänk
• är flytande i svenska samt har goda kunskaper i engelska, i tal såväl som i skrift
Troligen har du tidigare varit med på en utvecklingsresa inom kundservice och är van vid att skapa effektiva processer internt.
Mer om dig - vår nya stjärna inom kundcenter
Som person är du serviceinriktad och ansvarstagande. Du har ett flexibelt förhållningssätt med devisen att kunden alltid står i centrum. Självklart är du också en person som tar ansvar för dina egna uppgifter samtidigt som du tar ansvar för det gemensamma resultatet. Rollen är ny och du kommer att ha stor möjlighet att påverka hur din egen tjänst och avdelningen utvecklas tillsammans med bolaget.
Övertygad? Varmt välkommen med din ansökan
Observera att vi inte tar emot några ansökningar via mejl men för frågor om tjänsten, vänligen kontakta Senior Recruitment Specialist, Sara Stecksén |
sara.stecksen@barona.se. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så tveka inte att skicka in din ansökan direkt.
Om Barona
Barona Group omfattar 13 specialiserade affärsområden, exempelvis IT, Industri, kundtjänst och HR & Finans. Barona Group har över 18 års erfarenhet inom kompetensförsörjning, rekrytering och olika typer av skräddarsydda HR lösningar. Idag är vi ett internationellt företag med kontor i Finland, Norge, Danmark, Polen, Spanien, Slovakien, Ryssland och Estland. I Sverige har vi kontor i Stockholm men levererar våra tjänster över hela landet. Ända sedan starten, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer här:
http://barona.se/om-oss/Barona Group omfattar 13 specialiserade affärsområden, exempelvis IT, Industri, Kundtjänst och HR & Finans. Barona Group har över 18 års erfarenhet inom kompetensförsörjning, rekrytering och olika typer av skräddarsydda HR lösningar. Idag är vi ett internationellt företag med kontor i Finland, Norge, Danmark, Polen, Spanien, Slovakien, Ryssland och Estland. I Sverige har vi kontor i Stockholm men levererar våra tjänster över hela landet. Ända sedan starten, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer här:
http://barona.se/om-oss/Sökord:
Barona; Bemanning; Rekrytering; Konsult; Uppdrag; Kund; Barona Sweden; Barona Group; Jobb; Arbete; Samarbetspartner; Internationell; Kundtjänst; Team lead; Kundtjänstchef; Team chef; Kundcenter; Service; Customer Service;
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2018-12-21Ersättning•
•
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-01-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSara Stecksén
FöretagBarona Human Resource Services AB
AdressBarona Human Resource Services AB
Klarabergsviadukten 63
11164 Stockholm
KontorsadressKlarabergsviadukten 63 11164 Stockholm
Jobbnummer 4526349
Observera att sista ansökningsdag har passerat.