Svensk- och dansktalande kundservicemedarbetare (sommarvikariat)
Akzo Nobel Decorative Coatings AB / Kundservicejobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Akzo Nobel Decorative Coatings AB i Malmö,
Burlöv,
Staffanstorp,
Lund,
Trelleborg eller i
hela Sverige Vi levererar hållbara och innovativa färg- och ytbehandlingsprodukter som våra kunder, samhällen och miljön i allt högre grad förlitar sig på. Det är därför allt som vi gör, har sin utgångspunkt i People. Planet. Paint. I vår portfölj av varumärken i världsklass finns International, Interpon, Nordsjö och Sikkens som är betrodda av kunder världen över. Vi är verksamma i mer än 150 länder och har siktet inställt på att globalt bli industriledande i vår bransch. Det är vad du kan förvänta dig av ett banbrytande färgföretag, som har åtagit sig vetenskapsbaserade hållbarhetsmål och som arbetar med konkreta åtgärder för att kunna påverka globala utmaningar - för en bättre framtid för kommande generationer.
Akzo Nobel Decorative Coatings AB, är ett ledande färgföretag med stort fokus på innovation och hållbarhet, som utvecklar, tillverkar, distribuerar och säljer färg, lack, spackel och träskyddsprodukter till yrkesmålare och konsumenter. Vi är verksamma i samtliga nordiska länder och vårt nordiska huvudkontor ligger utanför Malmö. I vår portfölj finns de välkända varumärkena Nordsjö, Sadolin, Cuprinol, Pinotex, Polyfilla och Hammerite som alla bidrar till att göra hem och offentliga platser vackrare med färg och kulörer.
Publiceringsdatum2023-03-08Om tjänstenSom kundtjänstmearbetare hos oss på AkzoNobel kommer du att vara placerad på vårt nordiska huvudkontor i Malmö. Du kommer att arbeta i ett trevligt team med 7 andra drivna personer. Vi tillämpar möjligheten till hybrid jobb vilket innebär att man, efter upplärningsperioden, tisdag, onsdag och torsdag arbetar på plats på kontoret medans man måndag samt fredag har möjlighet att arbeta på annan plats om man vill. Tjänsten är ett sommarvikariat som sträcker sig från juni till och med augusti med eventuell möjlighet till extraarbete där efter.
ArbetsuppgifterServicera/supportera kunderna via telefon och mail
Stötta kunder i beställningar samt avbeställningar
Hantera ordrar
Hantera reklamationer
Hantera returer
Du kommer främst att arbeta mot den svenska marknaden men även supportera den danska
Vem är du?
För att vara framgångrik i denna roll är du en social person som trivs i en miljö där man får jobba i team såväl som självständigt. Vi tror att du är en student på universitet eller högskola som vill få omvandla dina teoretiska kunskaper till praktiska på ett stort internationellt företag med många framtidsmöjligheter. Du ska trivas i en roll där du får ha kontakt med många olika människor dagligen samt är bekväm med att bygga stora kontaktnät som du värderar högt.
Vi ser gärna att du:
Är en student på universitet eller högskolan
Har mycket god digital kompetens och en förmåga att snabbt sätta dig in i nya IT-system
Har kunskaper i Microsoft Office samt Excell och övriga program är meriterande
Tjänsten ställer krav på att du kan tala, skriva och förstå svenska, danska samt engelska
Det är meriterande om du har jobbat inom kundservice tidigare
Är en lagspelare
Kan förstå och lyssna på kundernas behov
Trivs i en miljö med många arbetsuppgifter
Vad kan AkzoNobel erbjuda dig?
Hos oss på AkzoNobel möts du av en varm och välkomnande atmosfär, där vi tillsammans arbetar med fokus på innovation och hållbarhet, för att nå målet att vara världsledande inom färgindustrin. Mångfald berikar våra arbetsplatser och vi arbetar aktivt tillsammans med våra medarbetare för att de ska trivas och utvecklas. Vi arbetar strategiskt för att bli en bättre arbetsgivare. Detta resulterar bland annat i att vi är utnämnda till ett av Sveriges Karriärföretag och har fått Top Employer certifiering 2023. Vi erbjuder dig en internationell arbetsmiljö där du får ta dig an givande och utmanande arbetsuppgifter som vidgar dina vyer och utvecklar dig i din roll. Du kommer att arbeta med kompetenta och likasinnade kollegor som delar din inställning och entusiasm. Välkommen till oss!
Din ansökan
På AkzoNobel är vi mycket engagerade i att säkerställa en inkluderande och respektfull arbetsplats där alla våra anställda kan vara sitt bästa jag. Vi strävar efter att omfamna mångfald, tolerans och respekt. Vår rekryteringsprocess spelar en stor roll i denna resa eftersom den lägger grunden för en mångsidig arbetsmiljö. Av denna anledning utbildar och tränar vi våra Talent Acquisition Partner och rekryterande chefer i att förstå och hantera våra omedvetna fördomar. Genom detta arbete strävar vi efter medvetenhet och att vidta åtgärder när det aktuellt. I vår organisation behandlas alla kvalificerade sökande ur ett jämlikt och jämställt perspektiv - utan hänsyn till etniskt ursprung, religion, kön, könsidentitet, sexuell läggning, ålder eller funktionshinder.
Tveka inte, ta steget och lämna in din ansökan redan idag för din chans att få jobba tillsammans med oss! Vi går igenom ansökningarna löpande och tar tyvärr inte emot ansökningar via email.
För ytterligare information om tjänsten, vänligen kontakta Pertti Bassing, Nordic Customer Service Manager, +46 70 8351640
För mer information om rekryteringsprocessen, vänligen kontakta Emma Pernehill, Junior Talent Acquisition Partner, +46 76 1396150
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-04-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Akzo Nobel Decorative Coatings AB (org.nr 556142-8011),
https://www.akzonobel.com/en Staffanstorpsvägen 50 (
visa karta)
232 61 ARLÖV
Jobbnummer 7526107
Observera att sista ansökningsdag har passerat.