Supporttekniker med mobil inriktning till Telia Company

Bravura / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2016-06-08

Företaget
Telia Company har verksamhet i Norden, Baltikum, Eurasien inklusive Ryssland och Turkiet, samt i Spanien. De hjälper människor och företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. Tjänsten är på avdelningen Enterprise Services, vilken har det fulla ansvaret för support till alla företagskunder med serviceavtal.

Tjänsten är en hyrrekrytering, där tanken är att du blir överrekryterad till Telia Company efter en period som anställd hos Bravura.

Dina arbetsuppgifter
Rollen innebär att du arbetar likt en second line support med ärenden som kräver en fördjupad teknisk förståelse. Du ansvarar för att ge support åt Telias företagskunder kring det mobila nätet och mobila funktioner. Vidare arbetar du med att identifiera möjliga förbättringsåtgärder i kundernas befintliga lösningar och du säkerställer att man levererar utifrån kundernas avtal. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter på sikt.

Kvalifikationer
• Du har en avslutad gymnasieutbildning, meriterande är en eftergymnasial utbildning inom relevant område.
• Du har sedan tidigare erfarenhet av mobil kundsupport.
• Du talar och skriver obehindrat på svenska.
• Meriterande är om du har terminalkunskap, kunskap kring olika mobila inomhuslösningar samt en förståelse för radionät.

Vi söker dig som har ett intresse, en vilja och förmåga att hjälpa andra i en kundorienterad miljö. Du bör drivas av att hitta lösningar och du anpassar dig väl i en föränderlig miljö. Du trivs i samarbete med kollegor och ser hur din egen prestation påverkar gruppens framgång.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/ .

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan

Sökord: Support, servicedesk, telekom, supportdeskmedarbetare, servicedeskmedarbetare, mobil, mobilsupport, telefoni, radionät, företagssupport, enterprise services

Varaktighet, arbetstid
Enligt överenskommelse., Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-07-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karl Kullbratt 08-40024050 karl.kullbratt@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2893713

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: