Supportspecialist till Mäklarsamfundet Utveckling
TNG Group AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2025-09-01
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Mäklarsamfundet Utveckling och bopedia i Stockholm söker nu en kreativ, engagerad och nyfiken kollega till supporten!
Vill du vara med och bygga upp vår supportfunktion och hjälpa både användare och kollegor till bättre tjänster? Mäklarsamfundet Utveckling i Sverige har tillgång till en omfattande och rik datamängd från den absoluta majoriteten av landets fastighetsmäklare, kontor och varumärken genom sina applikationer i varumärket bopedia, som redan idag nyttjas av drygt 1 300 fastighetsmäklarkontor och dess fastighetsmäklare. Bopedia servar idag en stor del av medlemmarna i Mäklarsamfundet med smarta tjänster.
Vi erbjuder dig
• En roll där du får växa och ta ansvar i en supportfunktion som utvecklas, både i arbetssätt, verktyg och typer av ärenden
• En vardag med mycket variation, där du jobbar nära både våra användare och hela vår verksamhet
Det här gör du hos oss
Du blir en nyckelperson i vår support, och i takt med att våra tjänster utvecklas får vi fler användare och nya behov att hjälpa dem på rätt sätt. Som supportspecialist innebär det att du:
• Tar emot och hanterar frågor från våra användare via främst mejl, men även telefon, och ser till att de får rätta, tydliga och trevliga svar!
• Ser och följer upp mönster i inkommande frågor och hjälper oss förbättra information, flöden och funktioner
• Bidrar till att bygga upp vårt nya supportsystem och Q&A-innehåll för självservice
• Fångat upp när ärenden behöver tas vidare, exempelvis till våra utvecklingsteam, och ser till att de landar rätt
Ditt team och arbetsplats
Du jobbar nära våra utvecklare och andra nyckelpersoner i både bopedia och Mäklarsamfundet Utveckling, där beslutsvägarna är korta och stämningen är hjälpsam. Vi är kreativa och framåtlutade bolag som präglas av hjälpsamhet, ambition och möjligheter!
Du kommer utgå från vårt Stockholmskontor, där vi träffas några dagar i veckan, men arbetar hybrid.
Mer om dig
Vi söker dig som tycker om att hjälpa andra, inte bara genom att svara på frågor men också genom att göra saker tydligare, smartare och lite bättre - varje gång. Du har lätt att formulera dig, speciellt i skrift, och har en förmåga att både vara tydlig och anpassa ditt budskap till mottagaren. Du trivs i att samarbeta och kommunicera med andra, och har en nyfiken och analytisk ådra.
Vi tror att du tidigare arbetat i support, i en applikationsnära roll eller med användarfrågor i tekniska miljöer. Du är nyfiken på teknik och gillar att förstå hur saker hänger ihop och varför! Du är mycket bekväm med både svenska och engelska som arbetsspråk.
Så här får vi kontakt
I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med Ada Digital som strävar efter en transparent, inkluderande och snabbrörlig rekryteringsupplevelse. Vi vill veta mer om dig och din potential! Du söker tjänsten enkelt och behöver inte bifoga några dokument. Det räcker med en motivering till varför du söker tjänsten och om du saknar CV kan du bifoga din LinkedIn-profil. Följ sedan din ansökan live via vår hemsida. Urvalet sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum. Är du nyfiken och vill veta mer innan du söker? Hör av dig till ansvarig rekryterare. Vi ser fram emot att få kontakt med dig!
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-10-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Tng Group AB (org.nr 556648-2781),
https://www.tng.se/ Arbetsplats TNG Group AB
Kontakt Talent Business Partner
Mikaela Ströberg
mikaela.stroberg@adadigital.se 070-7615972 Jobbnummer 9485648