Strukturerad orderadministratör till attraktivt livsmedelsbolag

KFX HR-partner Skandinavien AB / Inköpar- och marknadsjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Mölndal, Göteborg, Kungsbacka, Kungälv, Stenungsund eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-05-29

Om tjänsten
Är du administrativt lagd och vill arbeta på ett välkänt företag inom livsmedelsindustrin med orderhantering? Är du noggrann, strukturerad och effektiv i ditt arbete? Trivs du dessutom i en ansvarsfull roll där du får arbeta i nära samarbete med kunder och kollegor? Då kan detta vara en tjänst för dig!

Du bli anställd av KFX HR-partner och uthyrd på ett spännande uppdrag hos vår kund i Mölndal. Tjänsten är på heltid med start omgående.

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som orderadministratör tillhör du ett team som alla arbetar mot företagets affärskunder. I denna rollen kommer du ha fokus på företagets kunder där du tar emot och administrerar kundens order. Arbetet kräver hög noggrannhet och struktur samt vana att arbeta i affärssystem.

Kvalifikationer
För att trivas i rollen tror vi att du är en noggrann och strukturerad person som trivs i en roll med mycket ansvar. Du arbetar effektivt och är alltid professionell i mötet med kund, oavsett om det sker via telefon eller mail.

Tidigare erfarenhet av administration och orderhantering är meriterande. För att vara aktuell för tjänsten behöver du tala och skriva obehindrat på svenska och engelska samt ha förmågan att lätt sätta dig in i nya affärssystem. Vidare krävs en avslutad gymnasial utbildning. Kunskap inom de övriga nordiska språken är meriterande.

Övrig information
Start: Omgående.
Arbetstid: 08.00-16.15, 30 min rast.
Arbetsplats: Mölndal

Skicka in din ansökan med CV och personligt brev via länken nedan. Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sofia Brännerud på telefonnummer: 031 711 98 00.

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-06-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)

Arbetsplats
KFX HR-partner Stockholm

Jobbnummer
7831172

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: