Språkkkunniga adminsitratörer sökes

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling. Adecco är auktoriserat.
Adecco Office & HR söker nu Administratörer till vår uthyrningsverksamhet.
Du kommer att arbeta på vårt kundföretags avdelning Travel & Expense Administration, som administrerar reseräkningar och utlägg för företagets bolag globalt. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av administration av reseräkningar och utlägg. Uppdraget är på heltid med start under augusti/september månad.
Vi söker dig som har lägst gymnasieutbildning, gärna med inriktning ekonomi. Tidigare administrativ erfarenhet är önskvärt och arbetet kräver mycket goda kunskaper i engelska, såväl muntligt som skriftligt. Kan du ytterligare något språk är det mycket meriterande. Vidare har du goda datakunskaper i Officepaketet, framförallt Excel, och är van vid arbete i webbaserade IT-system.
Som person är du stresstålig och serviceinriktad. Du är ansvarsfull, flexibel och har lätt för att samarbeta med andra. Att arbeta med siffror är något som du trivs med, du är noggrann i ditt arbete och är van att arbeta med deadlines och mål. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.
Adecco erbjuder dig intressanta uppdrag utifrån din kompetens och erfarenhet. Med varierande uppdrag får du en bred arbetslivserfarenhet, personlig utveckling och ett brett kontaktnät.
Intervjuer kommer att hållas löpande så välkommen med din ansökan redan idag! Du söker tjänsten genom att först registrera ditt CV på www.adecco.seoch därefter ansöka. Vid frågor kontakta gärna Helena Åhs, telefon 031- 725 45 64.
Du finner annonsen på: http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/_General/DataPages/vacancy/vacancyvisuali zationbycandidate.asp?lVacancyIden=564355

Publiceringsdatum
2008-06-18

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön
Enligt överenskommelse

Kontakt
Helena Åhs, Rekryteringsansvarig

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Östra Hamngatan 31
41110 Göteborg

Kontorsadress
Östra Hamngatan 31

Jobbnummer
253706

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: