Social och framåt medarbetare till Business support sökes!
Adecco Sweden AB / Butikssäljarjobb / Täby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Täby,
Vallentuna,
Upplands Väsby,
Danderyd,
Sollentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Täby,
Vallentuna,
Upplands Väsby,
Danderyd,
Sollentuna eller i
hela Sverige Vill du ha en arbetsdag fylld av att ta hand om kunder? Då har vi på Adecco Office & HR ett uthyrningsuppdrag för dig under några månader hos en kund inom biluthyrningsbranschen.
Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att svara på inkommande samtal till gruppen och behandla ärendena som kommer in. Vidare kommer du att hjälpa kundansvariga med diverse uppgifter. I det dagliga arbetet ingår även att ansvara för utskick av information, intyg och drivmedelskort till förare samt boka hyrbilar åt förare vid behov. Du kommer även att boka transporter på fordon och däck samt vara ansvara för arkivering.
Vem trivs här?
Du som har jobbat med business support tidigare och har goda kunskaper i Officepaketet framför allt Excel kommer snabbt komma in i arbetet. Vidare är du bra på att utrycka dig i väl i telefon i både svenska och engelska. Är du ansvarstagande, flexibel och är inte rädd för att ta egna initiativ kommer du att utvecklas ännu mer.
Tycker du om service och är glad och positivt, och alltid gör det "lilla extra" för kunden har du kommit rätt. Din goda förmåga att se lösningar istället för problem gör att du når framgång!
Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Adecco har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Frida Eriksson Rekryteringsansvarig på 08-598 980 20
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2014-01-30Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningLön enligt överenskommelse.
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFrida Eriksson 08-598 980 20
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM
Jobbnummer 1764793
Observera att sista ansökningsdag har passerat.