Servicetalang till vår säljadministration sökes! (Stlm)

Office Management Supplies AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Management Supplies AB i Stockholm, Göteborg, Malmö eller i hela Sverige

Vi fortsätter att expandera, och söker därför flera härliga medarbetare!
OFFICE Management är en av Sveriges ledande leverantörer inom sina affärsområden - kopiering/skrivare, AV-utrustning/videokonferens, IT-drift, telekommunikation, operatörstjänster, tillbehör och förbrukningsvaror samt Vending-kaffe- och vattenautomater. Vi kan erbjuda ett brett urval av produkter, och samarbetar med marknadens bästa leverantörer inom en rad välkända varumärken. Idag finns vi i Stockholm, Göteborg, Malmö och Uppsala.
Med ca 250 anställda är vi en organisation kännetecknad driv, framåtanda och gemenskap.
Välkomna till vår spännande framtid!
Håller du en exceptionell kundservicenivå? Är ditt motto att det går att hitta en lösning på allt? Är dina kunder ditt fokus? Kan du trolla med knäna samtidigt som du tar ansvar för och engagerar dig i ditt arbete? Om svaret är ja, kan vi bara gratulera! Då har du möjlighet att få arbeta i en av våra mest spännande, uppskattade och omväxlande roller.
Vi förstärker nu vår säljadminstration inom vårt affärsområde Supplies (förbrukningsmaterial) med ytterligare en säljadministratör. I rollen som säljadministratör arbetar du dagligen med att förse våra säljare och kunder med service i form av orderregistrering, kundsamtal rörande bl.a. beställningar, returer, eventuella reklamationer och fakturafrågor. Du sköter även en del administration av vår webbshop tillsammans med dina kollegor. Hos oss är ingen dag den andra lik och dina dagar kan bestå av allt från 8 timmars orderstansning till att hitta unika produkter som t.ex. oblater, hoppborgar eller rosa golfbollar till våra kunder.
På Office Management är kunden i fokus och vi jobbar därför för att skapa personliga relationer med våra kunder, vi löser deras behov och frågor så att de kan fokusera på sin kärnverksamhet.
Du ingår i ett sammansvetsat, ungt men erfaret team, där vi har högt till tak, skrattar ofta, föredrar rak kommunikation och där högt tempo och krav på hög servicenivå är vår vardag.
Vi söker dig som tar ansvar för dina uppgifter, brinner för att ge våra kunder och säljare bästa tänkbara service och som är beredd att ge det lilla extra som ibland krävs. Du kan uttrycka dig mycket väl i tal och skrift och du kan hantera många processer samtidigt. Noggrannhet är A och O och du förstår vikten av att våra kunder känner trygghet i sin kontakt med dig.
Lämplig bakgrund tror vi är något eller några års erfarenhet inom liknande yrken eller erfarenhet från kundservicebranschen och en administrativ talang.
Tjänsten startar vecka 35 men vi påbörjar rekryteringsprocessen redan nu och tillämpar löpande urval, så du är välkommen med din ansökan snarast möjligt.
Omfattning: 100 %, 08:00-17:00 måndag-fredag.
Individuell lönesättning tillämpas.

Publiceringsdatum
2011-06-17

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-07-10
Ange följande referens när du ansöker: 9179
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
AnnaCarolina Eriksson

Företag
OFFICE Management Supplies AB

Adress
OFFICE Management Supplies AB
Skalholtsgatan 6-8
16422 Kista

Jobbnummer
965111

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Management Supplies AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Management Supplies AB: