ServiceSoft Nordic söker en ny Servicedeskmedarbetare på heltid

Ryska Posten / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för ServiceSoft Nordic's räkning en servicedeskmedarbetare som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

ServiceSoft är ett mjukvaruföretag som erbjuder kvalitets- och kostnadseffektiva lösningar för kontroll och styrning av affärsverksamheten. Anledning till att ServiceSoft är på jakt efter en ny servicedeskmedarbetare är att de befinner sig i en expansiv fas och har fått ökat behov. I arbetsuppgifterna ingår det bland annat att hantera och distribuera kundärenden. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är 08:00 - 17:00 måndag till fredag. Företaget har sitt kontor beläget i Solna i fina ljusa lokaler. Man kommer att ingå i ett team men arbetsuppgifterna är främst individuella så det krävs att man är trygg i sig själv och att man kan arbeta självgående. Detta är en stor möjlighet för dig som vill komma in i ett mjukvaruföretag där det även finns bra utvecklingsmöjligheter att växa inom företaget. Friskvård och företagshälsovård är några av de förmånerna som man får av ServiceSoft.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och ServiceSoft önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direkt rekrytering och du kommer bli anställd av ServiceSoft.

Publiceringsdatum
2016-12-22

Arbetsuppgifter
Som servicedeskmedarbetare kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att svara på inkommande mail och samtal. Varje ärende är unikt och det är stor variation på vad ett ärende kan innehålla. Det kan vara alltifrån felanmälningar och informationsfrågor till beställningsärenden. I denna tjänst kommer du, till skillnad från en vanlig supportroll, att supportera själva ärendehanteringssystemet och ge support till kunder som använder systemet.

Du kommer till exempel att:

• Hantera och distribuera kundärenden.
• Bygga kundrelationer
• Arbeta med fakturering

VI SÖKER DIG SOM

• Har ett stort genuint intresse för teknik
• Har goda kunskaper inom Officepaketet
• Har tidigare erfarenhet av kundservice
• Kan uttrycka sig flytande på svenska och engelska i både tal och skrift

Det är meriterande om du:

• Har kunskaper inom ITIL
• Har arbetat med ärendehantering sedan tidigare
• Har erfarenhet inom liknande bransch

Som person är du prestationsorienterad, strukturerad och serviceinriktad. Vidare är du även självgående och trivs att arbeta i team.

INFORMATION OM Företaget
ServiceSoft är ett expansivt mjukvaruföretag som erbjuder kvalitets- och kostnadseffektiva lösningar för kontroll och styrning av affärsverksamheten. ServiceSoft är idag distributör och återförsäljare av produktlösningar såsom Marval MSM som är ett ärendehanteringssystem och Xtraction som är ett webbaserat rapportverktyg . ServiceSofts långsiktiga strategi är att bli en ledande nordisk nischorienterad mjukvaruleverantör som levererar moderna, kostnadseffektiva produkter och tjänster till både stora och medelstora företag samt myndigheter.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering.bemanning@ryskaposten.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten

Adress
Ryska Posten
Sandhamnsgatan 63B
Box 272 44, 102 53 Stockholm
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63B
Box 272 44, 102 53 Stockholm

Jobbnummer
3231341

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten: