Servicekoordinator/receptionist till kommande uppdrag i Malmö
KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Malmö
2025-02-13
Visa alla receptionistjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Malmö,
Lund,
Svedala,
Trelleborg,
Eslöv eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2025-02-13Om tjänstenÄr du en person som gillar att vara ansiktet utåt och leverera service på toppnivå? Trivs du med varierande arbetsuppgifter i en dynamisk och utvecklande miljö? Då kan detta vara jobbet för dig! Denna annons gäller framtida rekryteringar hos våra kunder i Malmö - men om beskrivningen passar in på dig, skicka in din ansökan redan idag!
Om företagetKFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Dina arbetsuppgifterI rollen som Servicekoordinator/receptionist kommer du arbeta brett med att stötta organisationens olika avdelningar och ingen dag är den andra lik. Du kommer ha en nyckelroll där du har mycket kontakt med såväl interna som externa medarbetare. Exempel på arbetsuppgifter:
• Ansvara för att välkomna externa besökare och hänvisa besökare till rätt person
• Säkerhetsställa att kontorsytor håller en hög standard
• Hantera inkommande och utgående post samt boka bud
• Beställa kontorsmaterial och andra förnödenheter
• Administrera fakturor och posthantering
• Boka och koordinera konferenser
I denna roll erbjuder du administrativt stöd till hela organisationen och bidrar till en smidig och professionell arbetsmiljö.
KvalifikationerFör att passa som Servicekoordinator/receptionist hos oss ser vi gärna att du har:
• Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
• Goda kunskaper i Microsoft Office-paketet.
Som person är du lösningsorienterad och flexibel. Du har god initiativförmåga och är inte rädd för att våga testa nytt. Du är strukturerad, trivs med att hantera flera uppgifter samtidigt och har en naturlig förmåga att samarbeta. Dessutom är du "hands on" och engagerad i att lösa praktiska utmaningar i din arbetsdag.
Övrig informationAnnonsen gäller framtida rekryteringar hos våra kunder, men planerad omfattning är 100%, måndag-fredag 8-17. Om detta låter som något för dig uppmuntrar vi dig att skicka in ansökan redan nu! Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida. Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig rekryterare Hedda Jonasson på
hedda.jonasson@kfx.seVarmt välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-03-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)
Arbetsplats KFX HR-partner
Jobbnummer 9163602